Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 2-6 óra.
Niche
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2010 | Típus: | eau de cologne |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | citrus-aromás | Összetétel: | rozmaring, bergamott, narancs, vetiver, rózsa, zsálya, jázmin |
Megjelenés éve: | 2010 |
---|---|
Típus: | eau de cologne |
Illatcsalád: | citrus-aromás |
Összetétel: | rozmaring, bergamott, narancs, vetiver, rózsa, zsálya, jázmin |
Az olasz niche parfümház főnixmadárként támadt fel az utóbbi években, a hollywoodi sztárok körében is népszerű Colonia újra szuper népszerű lett a parfümrajongók között. A Colonia Essenza a népszerű alapillat koncentrált változata, intenzívebb aromák és összetevők találhatók meg benne. Urbánus, divatra érzékeny férfiaknak ajánljuk, akik értékelik a különlegességeket.
Az Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.
A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.
A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)