Burberry The Beat eau de parfum - hölgyeknek

(40 értékelés)
17

Kedvencek közé

Burberry The Beat

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

17

Kedvencek közé


(40 értékelés)

30 ml
eau de parfum

75 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Burberry - The Beat

Megjelenés éve: 2008 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás Összetétel: bergamot, p.bors, mandarin, tea, jácint, musk, cédrus, irisz
Megjelenés éve: 2008
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás
Összetétel: bergamot, p.bors, mandarin, tea, jácint, musk, cédrus, irisz

The Beat termék leírása

Burberry The Beat illat 2008 márciusában került forgalomba, megalkotója a híres Dominique Ropion, Olivier Polge és Beatrice Piquet. A kompozíció olyan illatjegyeket tartalmaz, mint a Ceylon tea, az írisz, harangvirág, bergamott, kardamom, rózsabors, mandarin, könnyű pézsma, vetiver és a cédrus. Ez a parfüm kapcsolatban áll a zenével, hiszen a parfümőrök egy koncepciót hoztak létre Kasabian albummal: Dirty Pretty Things, Razorlight, az Arctic Monkeys és a Fratellis, mutatják be a The Beat parfüm hangulatát.

Burberry márkáról

A funkcionalitást és a hagyományokat kiválóan ötvöző Burberry céget 1856-ban alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. A cég védjegyének számító kockás anyagot, melyet először bélésanyagként alkalmaztak a ruházati termékeiken, az 1920-as évektől láthatjuk a népszerű divatház ruha kollekcióin és kiegészítőin. A múltban textilkészítéssel foglalkozó vállalatnál kezdetekben nem a divat, sokkal inkább a funkció játszotta a legfontosabb szerepet. Több termék gyártása mellett a keresletet ügyesen kiszolgáló, innovatív cég még a brit hadsereg számára is gyártott minőségi, funkcionális ruházatot. Később a kínálati paletta bővült: sí, motoros valamint repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették a divatcéget egyre népszerűbbé. Az 1950-es években a Burbbery divatházat az a megtiszteltetés érte, hogy a brit királyi család udvari beszállítója lett, biztosítva a márka pozícióját a legnagyobbak között.


A tradicionális angol cég első illata 1981-ben jelent meg, a Burberrys for Men férfiaknak készült. A sikeres kompozíciót követően a divatcégnek több mint 60 illata látott napvilágot. Romantikustól egészen a sportos vonalig, férfiaknak és hölgyeknek is széles palettán kínálnak szépen megkomponált illatokat. Minden illatkompozíció magán viseli a cég filozófiáját: kiváló minőség, letisztult formák, harmónia és persze a termékeken valamint a csomagolásokon is visszaköszönő Burberry kockák jellemzik napjainkig a nagymúltú divatház termékeit.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram