Bvlgari Mon Jasmin Noir eau de parfum - hölgyeknek

(49 értékelés)
18

Kedvencek közé

Bvlgari Mon Jasmin Noir

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

18

Kedvencek közé


(49 értékelés)

75 ml teszter (doboz nélkül)
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Bvlgari - Mon Jasmin Noir

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma Összetétel: jázmin, gyöngyvirág, nugát, fás jegyek, mósusz
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Összetétel: jázmin, gyöngyvirág, nugát, fás jegyek, mósusz

Mon Jasmin Noir termék leírása

Mon Jasmin Noir, a luxus ékszereket gyártó Bvlgari cég, 2011-ben megjelent illata, amely a sötét és titokzatos Jasmin Noir parfüm új verziója. Mon Jasmin Noir egy fényes és csábító illatú ékkő, amely függőséget okozó, egyedülálló virág kompozícióból áll. A modernitás és érzékiség keveredik az illat összetevőiben. Fejjegyei a gyöngyvirág, és a citrom, szívjegye a sambac jázmin, alapjegyei pedig a pézsma, a pacsuli, a nugát krém és a virginiai cédrus. Az illat megalkotói Olivier Polge és Sophie Labbe. A "mediterrán paradicsom" reklámkampány arca, a 28 éves színésznő Kirsten Dunst, aki 12 évesen kezdte pályafutását, mint Claudia a gyermek vámpír az "Interjú a vámpírral"című filmben. A kampány fotózására, a Milánó közelében lévő, 16. századi Villa Balbianello kertjében került sor. Mert Alas és Marcus Piggot fényképezte Kirsten-t egy hatalmas oroszlánnal, ahol a Bvlgari ékszeren kívül a színésznő csak egy selyemköntöst viselt. A parfüm palackja  gyöngyház fehér, arany kupakkal díszítve.

 

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram