Calvin Klein Downtown eau de parfum - hölgyeknek

(25 értékelés)
17

Kedvencek közé

Calvin Klein Downtown

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

17

Kedvencek közé


(25 értékelés)

90 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Calvin Klein - Downtown

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma Összetétel: körte, szilva, citrom, bergamott, pink bors, gardénia tömjén
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Összetétel: körte, szilva, citrom, bergamott, pink bors, gardénia tömjén

Downtown termék leírása

Calvin Klein divatház 2013-ban megjelent illata, a Downtown egy illat nőknek, amelyet Caroline Sabas parfümőr alkotott meg. A Coty Prestige cég elnöke Jean Mortier a következőket mondta az alkalomból, hogy piacra dobta az új parfümöt:

"Calvin Klein a mi legnagyobb parfüm cégünk és nagyon fontos számunkra. A célunk az volt, hogy létrehozzanak egy új női illatot, amely olyan népszerű lesz, mint az  Euphoria vagy még annál is népszerűbb."

Downtown illat célcsoportja a fiatalabb nők, akik előnyben részesítik az édes illatokat. A kompozíció a fejjegyben az olasz citrom, a bergamot, a tunéziai narancsvirág, a zöld körte és vizes szilva jegyekkel nyit. A szívjegyben megtalálható a szelíd gardénia szirmok, a szegfűborssal és ibolya levelekkel együtt. Az alapjegyben pedig  a texasi cédrus, a tömjén, a vetiver és a pézsma teszi bársonyossá a  Downtown illatot. Rooney Mara színésznőt választották a kampány reklámarcának.

Calvin Klein márkáról

A véletlennek is köszönhető Calvin Klein sikeres életútja...A történet 1969-ben kezdődött.

Ekkor nyomott meg rossz gombot egy híres New York-i áruház elnökhelyettese, így aztán egy nyomorgó szabadúszó ruhatervező műhelyében találta magát. , ahol nagyon megtetszett neki, amit látott.A tetszésből megrendelés született , és ettől fogva nem is volt megállás a siker útján.
Calvin Klein a szegénységből feltörő ember szimbóluma.

Egy  bronxi fűszeres fia aki művészeti iskolát végzett, majd kölcsönből alapította saját cégét.
Ma már hatalmas nemzetközi vállalattá nőtte ki magát,ruhákat, szemüvegeket és persze illatszereket tervez.

Zseniális tehetsége van ahhoz, hogy a hátrányokat előnyére fordítsa, és a kor szellemének megfelelően újra kitalálja magát és termékeit.

Első illata  1985-ben született, és  a kultikussá vált Obsession nevet kapta ,melyet számos nagy sikerű parfüm  követett.Illatszerei ugyanúgy, mint ruhái,folyamatos fejlődését tükrözték. Az  Obsession a pillanat hevességét, az Eternity az örök elkötelezettséget, az Escape  a várostól való eltávolodását és az egyszerű élet iránti vágyódását , a Contradiction és CK  a nemek határának elmosódását jelképezi.

Szinte valamennyi  illata az  élmezőnyben van (Euphoria, Truth, Beauty) , mindnek számos verziója született, hogy minden korosztály megtalálja a szívéhez legközelebb álló kreációt.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram