Diesel Plus Plus eau de toilette - uraknak

(48 értékelés)
10

Kedvencek közé

Diesel Plus Plus

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

10

Kedvencek közé


(48 értékelés)

75 ml
eau de toilette
10 970 Ft 146 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Diesel - Plus Plus

Megjelenés éve: 1997 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: koriander, kardamon, vetiver, tonka, pézsma
Megjelenés éve: 1997
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: koriander, kardamon, vetiver, tonka, pézsma

Plus Plus termék leírása

A Diesel, egy Renzo Rosso által 1978-ban alapított olasz divatcég, melynek ruházati termékei és kiegészítői a kezdetektől a fiatalabb korosztályt célozzák meg. Napjainkra a világ minden táján találunk Diesel üzleteket, melyeknek a polcairól a parfümök sem hiányozhatnak.

Az 1997-ben megalkotott Diesel Plus Plus férfiillat is a fiatalos vonalat erősíti, az orientális-fás összetevők megnyugtató, mégis lendületes életérzést adnak viselőjének. A kissé kacér, egzotikus illat fejjegyeiben a bergamott és a narancs bódító elegye lelhető fel. A gyöngyvirág, a jázmin és az ibolya virágosságot ad és enyhén feminimmé teszi a nappali viseletként a mindennapokban is bátran viselhető illatot. A fűszerességet és a melegséget a koriandernek, a fahéjnak, a szegfűszegnek köszönhetjük, míg az érzékiséget a pézsma és a férfias dió eszenciája adja. A Diesel Plus Plus tejes összetevői hidratálják és kényeztetik a bőrt.

Talán nem véletlen, hogy a csomagolás is ezt a kényeztető, ápoló érzetet hozza közel hozzánk a tejfehér flakonon.

 

Illatcsalád: orientális-fás

Típus: eau de toilette

Összetétel: bergamott, narancs, koriander, fahéj, szegfűszeg, dió, pézsma, koriander, kardamon, vetiver, tonka

Diesel márkáról

A Diesel eredetileg egy olasz ruhamárka, amelyet Renso Rosso alapított 1978-ban. A cég az általa gyártott és forgalmazott farmerkollekciójával lett méltán híres, amit azóta kibővített egyéb ruhaneműkkel és kiegészítőkkel.

Marketing stratégia megújulása.
Rosso azzal a céllal alapította meg a vállalkozást, hogy egy neves divatházként tartsák számon és kitöltse az általa felfedezett piaci rést. A Cég az első 20 évében elért hatalmas sikerét 1988-ban Wilbert Das, korábbi kreatív igazgatónak tulajdonították. Das frissen végzett a divatiskolában, kezdetben csak külsősként, majd 1993-ban kreatív igazgatóként erősítette a Diesel márkát. Das víziója közel 20 évig irányította a vállalat divatirányzatait és a nemzetközi marketing stratégáit. Ez alatt az idő alatt a Diesel több szortimentet is bevezetett: Diesel Black Gold (alkalmi, luxus termékek), Diesel Kid, a gyermekeknek, szemüvegek, fehérneműk, táskák, kiegészítők és parfümök. A termékeket világszerte 5000 üzletben értékesítették, beleértve a 300 Diesel márkaboltokat is.

Das kilépett a vállalattól és 2009- ben Bruno Collin lett az új kreatív igazgató.
Úgy gondolták, hogy ők lesznek az elsők, akik videójátékok útján fogják ruháikat forgalmazni. Így is lett. A Diesel termékekek voltak az elsők, amiket a Playstation Home közösségi játékhálózatán értékesítettek. Az első illat, ami unisex volt, egyszerűen Diesel-nek nevezték el. 1996-ban vezették be, Marbert-tel közösen. Számos népszerű illatot dobtak piacra, majd 2006- ban szerződést kötöttek a L’Oréal céggel. A Diesel parfümökkel a fiatal korosztályt célozták meg, úgy, mint a többi terméküket is és szokatlan, feltűnő csomagolásaikkal kitűntek a többi közül. Olyan formákkal dobták piacra az illatokat, mint például egy emberi ököl, csak bátraknak, vagy egy ipari szórófejes flakon. Közel ötven illat közül lehet választani.

A legelső illatot 1996-ban, a legújabbat 2019-ben dobták piacra. Olyan hírességekkel fejlesztenek új ilaltokat, mint Geza Schoen, Anne Flipo, Carlos Benaim, Annick Menardo, Jacques Cavallier, Thierry Wasser, Harry Fremont, Olivier Cresp, Fabrice Pellegrin, Arturetto Landi, Pascal Gaurin, Alienor Massenet, Olivier Polge, Pierre Wargnye, Nicolas Beaulieuu, Nelly Hachem-Ruiz, Antoine Maisondieu, Shyamala Maisondieu and Nathalie Feisthauer.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram