DKNY DKNY Woman (eau de parfum) eau de parfum - hölgyeknek

(130 értékelés)
53

Kedvencek közé

DKNY DKNY Woman (eau de parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

53

Kedvencek közé


(130 értékelés)

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
19 670 Ft

AKCIÓ
100 ml
eau de parfum AKCIÓ
+ Ajándék
28 570 Ft | 11% megtakarítás
25 570 Ft

50 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
18 170 Ft

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
nagyrészt celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
nagyrészt celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - DKNY - DKNY Woman (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg

DKNY Woman (eau de parfum) termék leírása

A tehetséges, amerikai divattervező Donna Karan neve egyet jelent a lüktető nagyvárossal New York-al. A tehetséges és nyitott divattervezőnő küldetésének tekinti, hogy a minőségi, jó szabású ruházati termékek a vásárlók minél szélesebb rétegeihez juthassanak el. A szeretett város hangulata, az amerikai életérzéshez vitathatatlanul kapcsolódó szabadság érzése jelenik meg a tervezőnő minden alkotásában, így az illatkompozícióiban is.

A DKNY Woman Eau De Parfum női illatát is ez a különleges életérzés lengi át, miközben a szépen megkomponált citrusos-virágos illat kompozíció harmonikus, modern és nőies. Energiát, tisztaságot, életerőt és finom érzékiséget kínál korosztálytól függetlenül a hölgyeknek a DKNY Woman Eau de Parfum. Üljenek a hölgyek akár egy taxiban, dolgozzanak egy irodaházban, vagy lazítsanak egy kávézóban, a modern illat tökéletes választást jelent számukra nappali és esti viseletként egyaránt.

Az illat összetétele
Mint egy színes, illatos, hűs koktél olyan az illat kezdése. A finom aromájú ibolya, a frissítő citrusok, a vodka, valamint a paradicsomlevél fúziója jelenik meg itt. A szívjegyben a folytatás egyértelmű virágos jegyeket hoz az illatos nárcisz, a könnyed lótusz és az orchidea aromái által. Különleges, szép lezárást adnak a kompozíciónak a fás jegyek, melyek az erdők hűs és megnyugtató akkordjait hozzák közel, többek között a nyír szép jegyeinek köszönhetően.

Az illat története
A lüktető nagyváros által ihletett parfümöt 2011-ben adták ki. Az alkotók elképzelése az volt, hogy olyan nőies illatot komponáljanak, mely hamisítatlanul amerikai, impulzív, modern és harmonikus. Olyat, mely korosztálytól függetlenül megszólítja a hölgyeket. A New York-ban forgatott reklámkampányban a két népszerű, fiatal modellt Sasha Knezevic-et és Anja Rubik-ot láthatjuk, akik többek között egy jellegzetes Yellow Cab tetején pózolnak. Érdekesség, hogy 2011 április 22.-én a reklámfilm és a reklámfotók készítése okán több órára megállt a forgalom New York-ban a Times Square környékén.

DKNY márkáról

A méltán híressé vált  amerikai cég nem túl régi: Donna Karan divattervező és férje , Stephan Weiss alapította a 80-as években .A  márka nevéhez felhasználta saját nevének kezdőbetűit, valamint a város kezdőbetűit - tehát Donna Karan New York.  Mivel a család ruhakészítéssel foglalkozott, vérében volt a divat, így először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek. Sikerét  éles  eszének, tehetségének,kifinomult ízlésének  és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint  csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő is szívesen viselne...Stílusirányzata elegáns, kifinomult. Munkássága a márkanevek nagy nemzetközi színterén is nyomot hagyott Első parfümjük 1990-ben született, a híres Estée Lauder céggel kooperálva. A luxuskategóriás konglomerátum 2000-ben szerezte meg a céget. A parfümök továbbra is a Donna Karan Beauty és a DKNY címkék között kerülnek forgalomba.   
Neve alatt közel másfélszáz parfüm látott napvilágot. A Donna Karan illatokat híres orrok álmodták meg.Csak néhány közülük: Pierre Negrin ,  Alberto Morillas, Trudi Loren, Harry Fremont, Calice Becker, Maurice Roucel , Olivier Gillotin, Jean-Marc Chaillan  ...  (a teljesség igénye nélkül ) Illataik igen népszerűek , és bizton állítható, hogy mindenki talál saját személyiségéhez illőt közöttük.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válassz a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram