Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice eau de toilette parfüm hölgyeknek Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice eau de toilette parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice eau de toilette parfüm hölgyeknek Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice eau de toilette parfüm hölgyeknek
Akciós
50 ml
eau de toilette - hölgyeknek
12 570 Ft | 8% megtakarítás
11 570 Ft

100 ml
eau de toilette - hölgyeknek
16 970 Ft

További kiszerelések


100ml teszter
eau de toilette - hölgyeknek

mi az a teszter?

14 870 Ft

Szállítási határidő A csomagot előreláthatólag megkapja: 04.01. hétfő

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt! Késés esetén e-mailben tájékoztatjuk!


Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-aqua Összetétel: kiwi, görögdinnye, ciklámen, musk

3 L' Imperatrice leírása

Dolce & Gabbana bemutatja az öt parfümből álló gyűjteményét, a  D & G Anthology-t, amely 2009. szeptemberében került forgalomba. Az illatok reklámkampányát Mario Testino fotózta. Híres női modellek mint: Naomi Campbell, Eva Herzigova és Claudia Schiffer és férfi modellek, mint: Noah Mills, Fernando Fernanes és Tyson Ballou álltak modellt meztelenül a kampányban. A D & G Anthology gyűjteményt a tarot kártyák és jelek ihlették. A sorozat az alábbi illatokból áll: Le Bateleur 1 (Tyson Ballou), L'Imperatrice 3 (Naomi Campbell), L'Amoureaux 6 (Noah Mills), La Roue de la Fortune 10 (Eva Herzigova és Fernando Fernandes), La Lune 18 (Claudia Schiffer). A L’Imperatrice 3 fejjegyei a rózsabors, kivi és rebarbara, szívjegyei a jázmin, ciklámen és görögdinnye, alapjegyei pedig a citromfa, a szantálfa és a pézsma.

Női Dolce & Gabbana parfüm

A híres  olasz divatházat 1985-ben alapították  Legnanoban ( Milánótól nem messze) Domenico Dolce és Stefano Gabbana nem csak az üzletben, hanem a magánéletben is társak voltak , bár ez a divat világában nem akkora szenzáció....Kapcsolatuk ma már pusztán üzleti, de szenvedélyük a divat iránt összeköti őket és sikert sikerre halmoznak. Nem titkolt céljuk a divat irányítása   és a nyitott, szenvedélyes, magabiztos, és egyben kissé titokzatos olasz mentalitás garanciát nyújt erre. A szemüvegek, órák, ruhák, pénztárcák és ékszerek , sőt mobiltelefonok  mellett jelentős részt képviselnek illataik.
Parfümjeik kialakításánál ugyanazok a szempontok vezérelték őket, mint egyéb termékeiknél: Mindennek alapja a klasszikus stílus, ötvözve a legaktuálisabb divatirányzatokkal. Úgy a női, mint a férfi D & G parfümkínálat rendkívül széles, több tucat kifinomult illattal, minden felhasználó igényét kielégítő választékkal. Első illatuk 1992-ben jelent meg  ( Dolce & Gabbana for Women) , klasszikus illatanyagok felhasználásával, és nagy sikert aratott a maga idejében. Mindenképp említésre méltó kultikus illatuk , a Sicily ,  az eladási rekordokat döntögető Light Blue , valamint az  2009-ben piacra dobott  antológiás  sorozatuk , melyet kártyák ihlettek és a divatvilág hírességei adták arcukat ( és testüket) a reklámhoz.
A cég illatai a  saját értéküket ismerő,  pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában:

Nathalie Lorson ( Sicily)
Jean-Pierre Mary, Martine Pallix ( D&G )
Jean-Michel Duriez ( Anthology 18 La Lune)
Olivier Cresp ( Light Blue, a máig egyik legkedveltebb nyári illat )

Remélhetőleg még nagyon sokáig  fennmarad ez a méltán híres cég, hogy újra és újra csodálhassuk egyedülálló kompozícióit.

Vélemény írása

Vélemény írása a
Dolce & Gabbana - 3 L' Imperatrice
termékről

Karakterek száma:

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook