Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2009 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös-gourmand | Összetétel: | mandarin, peony, zöld jegyek, étcsoki, kávé, cukorkák |
Megjelenés éve: | 2009 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös-gourmand |
Összetétel: | mandarin, peony, zöld jegyek, étcsoki, kávé, cukorkák |
Az Escada Incredible Me illat után 2009-ben megjelent egy új, csábító és érzéki illat az Escada Desire Me. Ez az illat a modern, fiatal nőket célozza meg, akik élvezik, hogy a figyelem középpontjában vannak, tisztában vannak az adottságaikkal és tudják, hogy sok férfi figyelmét felkeltik. Az ő megjelenésük, karizmájuk és bájos illatuk felejthetetlen benyomást kelt.
Desire Me folytatja az Incredible Me illat történetét. Ez egy csábító és egyben bűbájos kompozíció, amelynek fejjegyében megtalálható a ragyogó és keserédes citrus és a lédús mandarin, szívjegyében pedig a bazsarózsa, az orhidea és a friss zöld levél jegy.
Az alapjegyet olyan gourmand elemek alkotják, mint a tiramisu, a kávé, a sütemény, a különleges cheese-cake aroma, valamint a pazar étcsokoládé. Ezek hozzájárulnak ehhez a barátságos és érzéki illathoz, amely hosszan tartó hatású a bőrön.
A parfüm sorozat reklámarca Olivia Wilde, akit Greg Williams fotózott a TV reklámot pedig Brett Foraker rendezte.
Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.
Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.
A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)