Escada Magnetism eau de parfum - hölgyeknek

(30 értékelés)
14

Kedvencek közé

Escada Magnetism

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

14

Kedvencek közé


(30 értékelés)

AKCIÓ
25 ml
eau de parfum AKCIÓ
16 470 Ft | 29% megtakarítás
11 670 Ft
466 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
17 770 Ft 355 Ft / ml

75 ml
eau de parfum
22 070 Ft 294 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Escada - Magnetism

Megjelenés éve: 2003 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-virágos Összetétel: s.dinnye, licsi, magnólia, kömény, frézia, vetiver, karamell
Megjelenés éve: 2003
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-virágos
Összetétel: s.dinnye, licsi, magnólia, kömény, frézia, vetiver, karamell

Magnetism termék leírása

Escada Magnetism az Escada divatháztól egy orientális- vanília illat nőknek. Escada Magnetism 2003-ban jelent meg, Steve Demercado és Pierre Bourdon hozta létre. Fejjegyei az ananász, a fekete ribizli, a dinnye, a piros bogyós gyümölcsök, mint a cassia és a licsi.  Szívjegyei a magnólia, az írisz, a zöld levelek, a frézia, a bazsalikom,a jázmin, a kömény, a napraforgó, a gyöngyvirág, a rózsa és a mandula virág. Alapjegyei pedig a szantálfa, az ámbra, a pacsuli, a pézsma, a benzoin, a karamell, a vetiver és a vanília.

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram