Ferrari Cedar Essence eau de parfum - uraknak

(0 értékelés)
1

Kedvencek közé

Ferrari Cedar Essence

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

1

Kedvencek közé


(0 értékelés)

A termék még (már) nem érhető el áruházunkban.
Ha szeretne értesítést kapni a termék érkezéséről, kattintson a Feliratkozom gombra és adja meg e-mail címét.
Érkezés esetén tájékoztatjuk, hogy elsők között vásárolhassa meg.

Feliratkozom

Parfüm jellemzői - Ferrari - Cedar Essence

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: menta, lime, dinnye, tengervíz, kávé, ámbra, pacsuli, cédrus
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: menta, lime, dinnye, tengervíz, kávé, ámbra, pacsuli, cédrus

Ferrari márkáról

A világ minden szegletében felismerik a sárga címerpajzson ágaskodó lovacskát, azaz a Cavallino Rampante-t, a Ferrari cég kultikus emblémáját. Az 1947-ben Enzo Ferrari által Olaszországban alapított Ferrari cég elsősorban nagyteljesítményű autók és versenyautók gyártásáról híres. A gazdaságilag igen stabil, részvénytársaságként működő mamutvállalkozás kétségkívül Olaszország egyik védjegye. A szabadság szédítő érzése, mámorító sebesség, adrenalin és lóerők… Nincs férfi a világon, aki ösztönös módon ne vonzódna az említett dolgok valamelyikéhez. A leginkább férfiakat megcélzó termékportfólió igen széles, az olasz cég az autók és motorok gyártásán túl elektronikát, ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint luxuskozmetikumokat is értékesít.

A Ferrari cég belépése a parfümpiacra 1999-hez köthető, ekkor került polcokra az édeskés, keleti jegyekkel fűszerezett Ferrari Black. Az előre megjósolt gazdasági siker nem maradt el. A drága autók megvásárlását csak egy szűk réteg engedhette meg magának, azonban egy flakon parfüm által bárki magán érezhette a cég által közvetített életérzést. A nagyon népszerű Ferrari, No. 1. 2003-ban került az üzletekbe, a fás illat máig nagyon keresett a vásárlók körében. 

A későbbiek során is számtalan különböző, szépen megkomponált illat született a legnevesebb parfümőrök bevonásával. A szakmai tudás, a kiváló marketing és a jó árképzés nyomán, a Ferrari illatkompozíciói napjainkig igen keresettek.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram