Giorgio Armani Code Profumo szett II. parfum - uraknak

(14 értékelés)

Kedvencek közé

Giorgio Armani Code Profumo szett II.

parfum uraknak

A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.

Kedvencek közé


(14 értékelés)

110 ml parfum + 15 ml mini parfum + 75 ml tusfürdő
parfum

Termék jellemzői - Giorgio Armani - Code Profumo szett II.

Megjelenés éve: 2016 Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres Összetétel: 110 ml parfum + 15 ml mini parfum + 75 ml tusfürdő
Megjelenés éve: 2016
Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres
Összetétel: 110 ml parfum + 15 ml mini parfum + 75 ml tusfürdő

Giorgio Armani márkáról

A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.

Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.

Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram