Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2014 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös | Összetétel: | frézia, ribizlilevél, rózsa, üröm, osmanthus pacsuli vanília |
Megjelenés éve: | 2014 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: | frézia, ribizlilevél, rózsa, üröm, osmanthus pacsuli vanília |
Az Armani Si 2013-ban jelent meg. Ez egy édes illat fekete ribizlivel, rózsával és vaníliával. 2014-ben, Armani bemutatta a továbbfejlesztett változatát az Armani Si Eau de Parfum Intense illatot. Az új verzió célközönsége az erős és szenvedélyes nő, aki bátor, és nem fél kockázatot vállalni. Az ilyen nő nagyon karizmatikus, magabiztos, független és kifinomult.
A Si Intense "sűrűbb", gazdagabb, és citrusosabb, mint az eredeti Si illat. A kompozíció fejjegyében a fekete ribizlin kívül megtalálható még a bergamott, a mandarin, és a frézia. Szívjegyében a rózsa, az illatcserje, a neroli és az üröm illatjegye keveredik. Az alapjegyet pedig a pacsuli, a vanília, az ambroxan és a fás jegyek alkotják. A parfüm reklámarca a híres színésznő Cate Blanchett.
A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.
Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.
Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)