Givenchy Organza eau de parfum - hölgyeknek

(78 értékelés)
51

Kedvencek közé

Givenchy Organza

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

51

Kedvencek közé


(78 értékelés)

100 ml
eau de parfum
40 370 Ft 403 Ft / ml

50 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

21 470 Ft 429 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Givenchy - Organza

Megjelenés éve: 1996 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos Összetétel: szerecsendió, gardénia, jázmin, tubarózsa, cédrus, vanília
Megjelenés éve: 1996
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos
Összetétel: szerecsendió, gardénia, jázmin, tubarózsa, cédrus, vanília

Organza termék leírása

A Hubert de Givenchy által 1952-ben alapított Givenchy divatcég megalakulása óta állócsillagként ragyog a divat világában. A rangos divatház, mely modern, nőies stílusával vált ikonikussá már évtizedekkel ezelőtt olyan ügyfelekkel büszkélkedhetett, mint Jackie Kennedy, vagy Audrey Hepburn. Az elegáns divatcég számos illatkreációval is megajándékozta a világot.

A Givenchy Organza eau de parfum női illat egy keleties-virágos kompozíció. A nagyon elegáns, tökéletesre hangolt illatot a nőiesség megfoghatatlan ereje ihletette. Használatával minden hölgy istennőnek érezheti magát. A csodálatos illatkompozíció vegyíti az érzékenységet, a finomságot és a bársonyos melegséget, mely az örök nő védjegye.

 

Az illat összetétele

Az illat kezdésében a zöld jegyek és a bergamott mellett a virágos jegyeké a főszerep. A gardénia valamint az afrikai narancs virágának bódító elegye egy kis szerecsendióval, ez adja ki az elragadó elegyet, mely megnyitja az utat az érzékeink felé. A szívjegyben a dió, a tubarózsa, a jázmin és az írisz akkordjai csendülnek fel. Az alapjegyek meghatározó eleme a hangsúlyosan édes vanília és a meleg borostyán, melyek megkoronázzák a tökéletesre hangolt illatot.


Az illat története

Givenchy Organza eau de parfum

Az ikonikus illatot1997-ben dobták piacra, az illatot a neves parfümőr Sophie Labbe alkotta meg a divatház felkérésére. A csodálatos üveget, mely a parfümöt rejti, Serge Manseau tervezte. A formatervezett aranyszín kupakkal ellátott üveg, mely műalkotásként is megállná a helyét, egy női testet formál. A reklámkampányhoz a divatház a népszerű topmodellt és színésznőt Yashmeen Ghauri-t kérte fel, akinek klasszikus, keleties szépsége, kifinomult stílusa méltóképpen képviseli az örök illatot.

Givenchy márkáról

”Az elegancia titka, hogy az ember önmagát adja a megjelenésével.” Huber de Givenchy szavai ezek. A stílus, a modern, elegancia és a finom nőiesség jelenik meg az 1952-ben Párizsban alapított divatház minden egyes darabján. A máig sikeres divatház egyik leghíresebb ügyfele kétségkívül a bájos, amerikai színésznő Audrey Hepburn volt, aki Huber de Givenchy segítségével a divatház meghatározó arca és kora egyik meghatározó divatikonja lett. Az évtizedek során hírességek sora, Elizabeth Taylor, Grace monacói hercegnő és Jacqueline Kennedy is szívesen választotta a mester alkotásait, akinek hatalmas szerepe volt abban, hogy Párizs 1950 után a divatvilág középpontja lett. Fiatal hírességek, mint például Liv Tyler és Justin Timberlake is szívesen választják a divatház pompás, innovatív termékeit.

1957 -től csodálatos, azóta illatklasszikusokká vált kompozíciók is gazdagították a Givenchy-ház palettáját. A Le de Givenchy és az Audrey Hepburn-nek dedikált L'Interdit sikere osztatlan volt. Termékeny évek következtek. Számos nőknek és férfiaknak szánt Givenchy illatkreáció került piacra: a modern nőknek dedikált Givenchy III, a zabolátlan, életörömöt kínáló Eau de Givenchy, vagy akár a misztikus, csodaszép kompozíció, a díjnyertes csomagolást kapó Ysatis. A 90-es évektől további átütő, azóta klasszikussá váló illatok kényeztetik érzékeinket.  A ragyogó Amarige, és az elragadóan nőies, Organza, ahogy a férfiaknak szánt Givenchy Pour Homme is, a mai napig Givenchy-ház legnépszerűbb illatai.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram