Gucci Gucci by Gucci Made to Measure eau de toilette - uraknak

(26 értékelés)
12

Kedvencek közé

Gucci Gucci by Gucci Made to Measure

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

12

Kedvencek közé


(26 értékelés)

2 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.


50 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Gucci - Gucci by Gucci Made to Measure

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres Összetétel: ánizs, levendula, sz.dió, fahéj, szilva, boróka, bőr, ámbra
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fűszeres
Összetétel: ánizs, levendula, sz.dió, fahéj, szilva, boróka, bőr, ámbra

Gucci by Gucci Made to Measure termék leírása

A Made to Measure egy keleties fűszeres illat, melyet arra alkottak, hogy hosszan tartó benyomást keltsen. Az illatot a Made to Measure öltöny mintájára formázták: minden alkotórész struktúrát kölcsönöz az illatnak, ezzel egy tökéletes egységet alkotva, amit az anyagok és részletek harmóniája tesz teljessé.

Fej jegyek:calabriai bergamot, tunéziai narancsvirág, francia levendula, ánizs

Az első találkozás az illattal olyan, mint egy kézzel varrott öltöny. Ánizs mag, kézzel szedett tunéziai narancsvirág és a legjobb calabriai bergamot . A legbársonyosabb provanszi levendula teszi lággyá az egységet, aminek következtében gyengéd, puha, de mégis meleg érzést kelt a bőrön – stílusos és kényelmes, mint egy öltöny pazar selyembélése.

Szív jegyek: sri lankai szerecsendió, vízililiom, borókabogyó, szilva, fahéj

Az illat szíve eklektikus, válogatott fűszerezésű – csábító kombináció az egyedi hatás eléréséhez. A borókabogyó pikáns és üdítő jegyei maskulin eleganciát kölcsönöznek a parfümnek. Eközben a sri lankai szerecsendió gazdag – és a zamatos szilva lédús aromája a kasmir érintését hivatott ézékeltetni.

Alapjegyek:bodorrózsa, pacsuli, bőr, borostyán

A száraz alapjegyek úgy adják meg az illat egyediségét, ahogy egy tökéletesen szabott öltönyt a szabása és a formája. A borostyán gazdagsága az andalúziai bodorrózsa bőségével adja az összetéveszthetetlen férfias kifinomultságot. Az illat egyediségét az indonéz pacsulinak köszönheti: minden Gucci parfüm megkülönböztető jegye – egzotikus, letisztult, ami a luxust testesíti meg. Egy további hozzávaló szükséges: a férfi. Mint az öltönyhöz, ami csupán egy szép ruhadarab, amíg a tulajdonosa fel nem veszi. Csak akkor – amikor hordják – tud valami többé válni. Hasonlóképpen, a parfüm is csak akkor tud teljes egésszé válni, mikor a kifinomult bőr és a fűszeres jegyek találkoznak a bőr melegével, a Made to Measure férfi karakterével és stílusával.

Gucci márkáról

Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…

Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. 
A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.

Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.

A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:

Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)

Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.

Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram