Gucci Gucci II. eau de parfum - hölgyeknek

(127 értékelés)
75

Kedvencek közé

Gucci Gucci II.

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

75

Kedvencek közé


(127 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Gucci - Gucci II.

Megjelenés éve: 2003 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: piros bogyók, feketeribizli, szeder, frézia, ibolya, jázmin
Megjelenés éve: 2003
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: piros bogyók, feketeribizli, szeder, frézia, ibolya, jázmin

Gucci II. termék leírása

A Firenzében 1921-ben alapított Gucci divatház egy olasz, exkluzív luxuscég, melynek meghatározó szerepe van a divat világában. A világ minden táján jelen lévő innovatív divatmárka viselése bizonyos körökben státuszszimbólumot is jelent, a két egybefonódó G betű, mely a márka védjegye, egyet jelent a magas minőséggel, a kényelemmel és a kiváló formatervezéssel. Termékeinek széles palettáján ruházati termékek, kiegészítők és csodálatos illatkreációk is helyet kapnak.

A Gucci Eau de Parfum II női illat is egy különleges alkotása az elegáns, olasz divatháznak. A gyümölcsös-virágos illat fiatalos, az élet szép dolgaira nyitott, modern, impulzív hölgyek gyönyörűen megkomponált illata. Az elsősorban tavaszi és nyári időszakra, mindennapos nappali viseletre ajánlott kompozíció feltölti viselőjét pozitív energiákkal. Édeskés, bódítóan aromás illatfelhőbe borítja a hölgyeket, csábító, figyelemkeltő kisugárzással felruházva a parfüm viselőjét.

 

Az illat összetétele

A nőies illat kezdése selymesen édes és egyben zamatosan gyümölcsös. Az üde gyümölcsösség a mandarin, a fekete ribizli, a piros ribizli, a keserűnarancs és a kasszia akkordjaival pezsdítő érzést kelt bennünk. A folytatásban egy csodálatos virágcsokor, melyet zamatos szeder díszít, köszönt minket finom bazsarózsából, bódító jázminból, gyöngyvirágból és a különlegesen illatú ibolyából kötve. Az alapjegyek finomságot, lágyságot, melegséget és érzékiséget hoznak a kompozícióba, melyről többek között a cédrus, a pézsma valamint a kunkor jegyei gondoskodnak.

 

Az illat története

A népszerű divatház 2003-ban adtak ki a gyümölcsös, virágos kompozíciót, mellyel a lendületes, fiatalos, modern, csábítani vágyó hölgyeket célozta meg. Az illatot a neves parfümőrnek Antoine Maisondieu-nak köszönhetjük, aki remekül oldotta meg a feladatot, vibrálóan nőies, szép illatot komponált. A reklámkampányt és a megjelenéseket a két neves divatfotós Mert Alas és Marcus Piggott fekete-fehér színekben álmodta meg. Az illat arcának az egzotikus szépségű, meseszép modellt Ai Tominaga-t választották. A későbbiekben az ukrán topmodell Snejana Onopka is képviselte a virágos-gyümölcsös kompozíciót. Az áttetsző, esztétikus üvegben szépen mutat a rózsaszín elixír, melyet antracit színű kupak zár le.

Gucci márkáról

Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…

Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. 
A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.

Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.

A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:

Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)

Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.

Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram