Gucci Rush eau de toilette - hölgyeknek

(81 értékelés)
40

Kedvencek közé

Gucci Rush

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

40

Kedvencek közé


(81 értékelés)

30 ml
eau de toilette
26 970 Ft 899 Ft / ml

75 ml
eau de toilette
34 670 Ft 462 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Gucci - Rush

Megjelenés éve: 1999 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös Összetétel: gardénia, frézia, barack, rózsa, koriander, pacsuli, vanília
Megjelenés éve: 1999
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös
Összetétel: gardénia, frézia, barack, rózsa, koriander, pacsuli, vanília

Rush termék leírása

Az 1921-ben Firenzében alapított Gucci egy olasz, luxus divatmárka, mely meghatározó az ágazatban, gazdasági és a világ divatjára gyakorolt hatásával egyaránt. A cég logóját, mely az idők során a cég névjegyévé vált, 1947 óta használja a cég. Az egymásba fonódó két G betű, mely garanciát jelent a minőségre, a ruházati termékeken túl kiegészítőkön és illatkreációkon is visszaköszön.

A Michael Almairac által 1999-ben készített Gucci Rush eau de toilette női illat méltóképpen képviseli a világhírű divatházat. Az ellenállhatatlan, impulzív illat a modern, magabiztos, nőies hölgyek illata, akik nem várnak tétlenül, szinte rohannak a boldogság felé. A virágos-fűszeres, figyelemfelkeltő illatkompozíció leginkább nyári időszakban, esti viseletként ajánlott.

Az illat összetétele

Az illatos őszibarack, a különleges afrikai frézia és a gardénia jegyeinek csodálatos keveredése adja meg az illat nyitányát. Virágos-fűszeres bombaként robban be és egészíti ki a kompozíciót az illatos damaszkuszi rózsa és a jázmin bódítóan virágos elegye, melyet a koriander fűszeres aromái tesznek izgalmassá. Az alapillatban az édes vanília, a pacsuli és a vetiverfű dominál, ellenállhatatlanná téve a különleges, nőies kompozíciót.


Az illat története

Gucci Rush eau de toilette

A Gucci Rush eau de toilette női illat már megjelenésekor nagy sikert aratott a hölgyek körében. A csodálatosan virágos illatkoktél kiállta az idő próbáját, máig az egyik legnépszerűbb illat. A szokatlan csomagolás igazán figyelemreméltó, a videokazettát formáló rózsaszín csomagolás a modern nőiességet, míg a formatervezés a modern időket, a nyitottságot szimbolizálja.  
 

Gucci márkáról

Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…

Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. 
A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.

Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.

A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:

Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)

Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.

Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram