Hugo Boss Ma Vie eau de parfum - hölgyeknek

(83 értékelés)
41

Kedvencek közé

Hugo Boss Ma Vie

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

41

Kedvencek közé


(83 értékelés)

30 ml
eau de parfum
17 870 Ft 595 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
19 770 Ft 395 Ft / ml

75 ml
eau de parfum
22 670 Ft 302 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Ma Vie

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: kaktuszvirág, rózsa, frézia, jázmin, cédrus, fás jegyek
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: kaktuszvirág, rózsa, frézia, jázmin, cédrus, fás jegyek

Ma Vie termék leírása

Bizalmat keltő német precizitás, időtálló elegancia valamint kiváló minőség jellemzi az 1924-ben Metzingenben alapított, az elsősorban ruházati termékekkel foglalkozó Hugo Boss céget. A divat világában állócsillagként jelen lévő cég termékpalettáján stílusos kiegészítőket, és illatkreációkat is találunk.

A Hugo Boss Ma Vie női illatát a divatház a független, erős és egyben nagyon nőies hölgyeknek szánta. A virágos illat, mely enyhe gyümölcsös aláfestéssel bír, a modern, független nőiesség, valamint az időtlen elegancia magabiztos energiáit adja a hölgyek számára. A ragyogó illatot akár mindennapi viseletként, de különleges alkalmakor is bátran viselhetik az egyedi, harmonikus és elegáns kompozíciókat kedvelő hölgyek.

Az illat összetétele

Ellenállhatatlan egzotikus aromával, a kaktusz különleges akkordjaival indul a szépen megkomponált illat. Ezt az élményt egy csodaszép virágcsokor színes, virágos jegyei követik. Illatos jázmin, rózsaszín frézia és a bódító rózsa szirmai kényeztetik az érzékeket, markáns virágosságot hozva az illathoz. Az alapjegyek szépen zárják le, melegséget és karaktert adnak az illatnak. Fás jegyek és a cédrus melengető aromái jelennek meg a népszerű illat finisében.

Az illat története

A divatház 2014-ben adta ki a hölgyek körében igen népszerű illatot. Az illatkompozíciót, ahogyan a többi, a divatcég által kiadott illatot a siker, az elegancia, valamint a magabiztosság hármasa lengi körül. A Hugo Boss Ma Vie Eau de Parfum ezek mellett magáénak tudja a finom nőiességnek a törékeny a jegyeit is, melyre a reklámkampány is épít. A korábbi Boss Nuit valamint a Boss Jour női illatok során kialakított együttműködés a csodálatos amerikai színésznővel Gwyneth Paltrow-val kifizetődőnek és sikeresnek bizonyult. A videofilmben a színésznőt egy elegáns autóban, tökéletes, a divatházra jellemző kifogástalanul elegáns kosztümben láthatjuk. Gweyneth kiválóan mutatja be a nőt, aki parfümjét testére fújva képzeletben kilép a napi rutinjából, lelassít, lazít, és egyszerűen csak élvezi az adott pillanatot. A nőies, magabiztosságot és eleganciát sugárzó, szőke színésznő megjelenésével kiválóan képviseli a divatház Hugo Boss Ma Vie Eau de Parfum illatát is.

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram