Lacoste Eau de Lacoste eau de parfum - hölgyeknek

(21 értékelés)
5

Kedvencek közé

Lacoste Eau de Lacoste

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

5

Kedvencek közé


(21 értékelés)

50 ml
eau de parfum
29 470 Ft 589 Ft / ml

90 ml
eau de parfum

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Lacoste - Eau de Lacoste

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: ananász, jázmin, n.virág, szantál, vanília, perubalzsam
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: ananász, jázmin, n.virág, szantál, vanília, perubalzsam

Eau de Lacoste termék leírása

Eau de Lacoste egy új női illat, amely az L.12.12 férfi illat sorozat női illata. A parfüm 2013 elején került forgalomba.

Ez a fehér virágok illatában gazdag parfüm emlékeztet a tiszta fehér pamut póló illatára. A fejjegyekben érezhetjük a fehér ananászt, a mandarint és a bergamottot szívjegyében a Sambac jázmint, a narancsvirágot és az ananászt, alapjegyében pedig megtalálható a szantálfa, a perui balzsam, a vetiver, és a vanília. Palack alakját egy teniszlabda ihlette. Sugárzik róla az egyszerűség és az egyetemesség, amely a Lacoste márka ideológiája.

Lacoste márkáról

A Lacoste francia ruházati céget, René Lacoste francia teniszbajnok és André Gillier kötöttárú vállalat tulajdonosa alapította 1933-ban. Először saját tervezésű tenisz ingeiket, később már a márkával jelzett cipőket, ruházati termékeket, parfümöket, órákat és szemüvegeket is forgalmazott a cég.A közismert krokodil szimbólumot 1927-től alkalmazta a cég. A név René becenevéből, a La Crocodile-ból eredt és az elmaradhatatlan krokodilbőr táskájára utalt.

A Lacoste divatház 2001-ben túllépett a sportos ruházati vonalat és klasszikus, letisztázott utcai ruhákkal, kiegészítőkkel és parfümökkel bővítette kollekcióját. Ennek köszönhetően a Lacoste márka mára már egy életérzéssé vált: a sportosan elegáns férfiak és nők megtestesítője. Ehhez hasonlóan a Lacoste parfümök is az irányzatnak megfelelően visszafogottak, természetesek, sportosak, precízek és kifinomultak.

1984-ben jelent meg első illata a fás-aromás Lacoste parfüm, amely a klasszikusan elegáns, stílusos férfiakat célozta meg, nagy sikerrel. 1994-ben jelent meg Lacoste következő illata, az Eau de Sport, amit a kemény, határozott, sportos férfi illatának szántak.

2002-ben dobta piacra a Lacoste cég a mesterien megalkotott Lacoste pour Homme fás-aromás illatot, amely továbbra is a sportos vonalat követte, de letisztultabb, lágyabb lett mint elődjei. 2003-ban jelentette meg a cég az első, nőknek szánt illatát Lacoste pour Femme néven, amely egy klasszikus, nőies és ugyanakkor nagyon modern illat. A virágos-fás illatjegyek a tavaszt varázsolják viselője köré. Meg kell még említenünk a Challenge illatot, amely a kihívást kedvelő férfiak illata, illetve az Inspiration női illatot, amely a végtelen szabadság érzetét adja viselőjének.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram