Nina Ricci Nina eau de toilette - hölgyeknek

(120 értékelés)
75

Kedvencek közé

Nina Ricci Nina

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

75

Kedvencek közé


(120 értékelés)

1.5 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

1 270 Ft 846 Ft / ml

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.


30 ml
eau de toilette
18 970 Ft 632 Ft / ml

50 ml
eau de toilette
24 070 Ft 481 Ft / ml

30 ml (teszter)
eau de toilette
18 870 Ft 629 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Nina Ricci - Nina

Megjelenés éve: 2006 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: citrom, bazsrózsa, praliné, almafa, cédrus, musk
Megjelenés éve: 2006
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: citrom, bazsrózsa, praliné, almafa, cédrus, musk

Nina termék leírása

Az időtlen elegancia, a finom nőiesség és a francia divattervezés egyik kiemelkedő divatmárkája a Nina Ricci. A céget Robert Ricci alapította 1932-ben Párizsban, leróva tiszteletét ragyogóan tehetséges, imádott édesanyja Maria Ricci elött. A houte couture kollekcióival igen korán elismertségre szert tévő cég az idők során a divatvilág állócsillagaként világhírnévre tett szert. Ruházati termékei, stílusos kiegészítői, valamint illatklasszikusai stílusosak, elegánsak, időtállók.

A Nina Ricci- Nina Eau de Toilette női illat a divatcég egyik igen jól megkomponált virágos-gyümölcsös kompozíciója. A csábítás almája ezúttal csodálatos, gyengéden csábító, tiszta fuvallatként lengi körbe viselőjét. A Nina Ricci - Nina Eau de Toilette női illat az optimista, fiatalos, hölgyek illata, akik nem félnek megmutatni olykor naiv, gyermekien tiszta énjüket.

Az illat összetétele
A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette kezdése alapvetően citrusos felütéssel indul. A kissé édeskés citrusos jegyeknek és a különleges amalfi citrom jegyeinek köszönhetően felszabadító könnyed érzés fut végig rajtunk, mely könnyed és vidám, mint egy kacaj. A szívjegyben meleg, édeskésen lágy illattal köszön be a pörkölt cukrozott mandula, melyet az üde zöldalma, a maszlag és a pünkösdi rózsa jellegzetes illata egészít ki. Az illat befejezése a lágy cédrusfának, az érzéki pézsmának és az almához kapcsolódó illatelemeknek köszönhetően lágy, érzéki és selymes.

Az illat története
A divatcég, az 1987-ben kiadott, igen sikeres Nina nevű klasszikus jegyeket hordozó illatát kívánta frissíteni a 2006-ban piacra dobott újra gondolt elegáns és friss Nina által. Az illat megkomponálásában három tehetséges illatőr Christian Dussoulier, Jacques Cavallier illetve Olivier Cresp vett részt. A fiatalos kompozíció gyönyörű, egyedi csomagolást kapott, csodaszép piros üvegalma rejti a ragyogó, nőies illatot. A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette reklámarca a klasszikusan szép, kislányos vonásokkal rendelkező kazah modell Ruslana Korshunova lett.

Nina Ricci márkáról

A Nina Ricci egy francia divatház, amelyet az olasz származású Maria "Nina" Ricci és fia Robert alapított 1932-ben. Maria a divatház tervezőjeként elegáns és egyben nőies ruháiról volt ismert. Robert pedig az üzleti és pénzügyekkel foglalkozott, és ő kezdeményezte a nyitást a parfümök világa felé.

A Nina Ricci első illatát, a Coeur Joie-t 1946-ban mutatták be. A parfümöt Lalique tervezte, és egy csodálatos kristálypalackban mutatták be. Ezzel az együttműködéssel a két vállalat között sok évig tartó partnerség kezdődött el.

Nina Ricci leghíresebb illata, a L'Air du Temps, amely jellegzetes „galambos” üvegről ismert,  1948-ban került forgalomba. Ez a mai napig gyártott termék napjainkban is bestseller a cég számára.

A Nina Ricci céget 1998-ban a Puig vette át, továbbra is az elegáns divatot képviselték, de ezen felül már férfi és női illatokat is gyártottak.

A Ricci család öröksége a legújabb generációra is kiterjedt. Romano Ricci, Maria unokája és Robert unokája, egy új illatcsaládot alkotott Juliette Has a Gun márkanéven.

A Nina Ricci divatház számtalan illatát megtalálja áruházunkban. A legkorábbi illatot 1946-ban hozták létre, a legfrissebbet pedig 2019-ben adták ki. Az alábbi világhírű parfümőrök járultak hozzá a több évtizedes sikerükhöz: Aurelien Guichard, Rosendo Mateu, Alberto Morillas, Christine Nagel, Christian Vacchiano, Sophie Labbe, Carlos Benaim, Jacques Huclier, Raymond Chaillan, Louise Turner, Sonia Constant, Michel Girard, Calice Becker, Olivier Cresp, Nathalie Gracia-Cetto, Maïa Lernout, Fabrice Pellegrin, Christophe Raynaud, Marie Salamagne, Jacques Cavallier és Olivier Polge.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram