Playboy VIP eau de toilette - hölgyeknek

(16 értékelés)
9

Kedvencek közé

Playboy VIP

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(16 értékelés)

40 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Playboy - VIP

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: nektarin, cukor, alma, bazsarózsa, narancsvirág, heliotrope, piros bogyók, gyümölcsök, szantálfa, kasmírfa, pézsma
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: nektarin, cukor, alma, bazsarózsa, narancsvirág, heliotrope, piros bogyók, gyümölcsök, szantálfa, kasmírfa, pézsma

VIP termék leírása

A Playboy két új illatát a luxus, a csillogás és az extravagáns partik ihlették. A Playboy VIP For Her illatot olyan lányoknak szánják, akik "elegánsak és mindig elbűvölőek, megtestesítik a játékos érzékiséget, amely vonzza a férfiakat a varázsukkal." Az illat egy igazi virág kompozíció, amely hangsúlyozza nőiességet.

A kompozíció fejjegyében megtalálható a nektarin, a narancsvirág és a bazsarózsa, szívjegyében az alma, a piros gyümölcsök és a vanília virág, az alapjegyben pedig a kasmír, a szantálfa, és a pézsma áll. Playboy VIP For Her 2012-ben jelent meg.

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram