Reklamáció esetén

A pénze nálunk nem vész el, mindig elérhet minket és azonnal segítünk!
Az internetes áruházban vásárolt árucikkekre ugyanolyan szavatosságot biztosítunk, mint az "élő" vásárlás során. 

Reklamáció esetén keressen meg minket, és panaszát a legrövidebb időn belül orvosoljuk!

Milyen módon tehet panaszt:

Leggyorsabb a telefonos értesítés, amit hétköznaponként 08-18 óra között tehet meg ügyfélszolgálati elérhetőségünkön (0620 987 8786);
E-mailen, amire maximum 24 órán belül válaszolunk, felhívjuk;
Írjon nekünk postai levelet, amiben részletesen írja le panaszát, (a számla fénymásolatát ne feledje a borítékba tenni)

 

Jogos reklamációja során, minden felmerült szállítási költségét térítünk. Kérjük, utánvétellel ne küldje el a reklamált termékét.

Oldalunkon található nyilvánvaló elírásokért, és technikai hibákért felelősséget nem vállalunk.

 

Levelezési címünk:
Parfum.hu Törökbálint, Pf.: 129. 2045

Telefonos elérhetőségünk:
0620 987 8786

E-mail címünk:
info@parfum.hu

 

loader
A termék a kosarába került
Facebook