Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2015 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-fűszeres | Összetétel: | kardamom, szerecsendió, mósusz, ámbra, vetiver, cédrus, ébenfa |
Megjelenés éve: | 2015 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | fás-fűszeres |
Összetétel: | kardamom, szerecsendió, mósusz, ámbra, vetiver, cédrus, ébenfa |
Az elegáns paradoxon egy kis üvegbe zárva.
Érzéki és markáns. Erős és gyengéd. Kék és fekete. Lágy és friss, miközben merész és szenvedélyes. A Bleu Noir-t a himalájai cédrus és az ébenfa különleges illata teszi igazán egyedi és érzéki parfümmé, a fás jegyek, mint a pézsma és a vetiver férfiassá, az ámbra pedig kifinomulttá.
Ez a finom, csábító illat tökéletesen tükrözi a modern férfit, aki egyszerű, mégis érzéki és titokzatos, valamint segít kibontakozni a férfiban rejlő erőt, bátorságot.
A kubai emigráns családból származó Narciso Rodriguez, aki többek között az egykori amerikai first lady-t Michelle Obama-t is öltöztette, hosszú utat járt be, míg a divatvilágban hírnevet szerzett magának. Édesapja ügyvédnek vagy orvosnak szánta, de az inkább a művészetekhez vonzódást mutató Narciso kitartott vágyai mellett és beiratkozott a Parsons Művészeti Iskolába. A szakma fortélyait neves divatházaknál sajátította el, többek között a Cerruti, a Donna Karan és a Calvin Klein cégeknél is vállalt munkát. 1998-ban saját márkát hozott létre. Munkáiban három hatás ötvözése figyelhető meg. Az amerikai, az európai és latin jegyek harmonikus vegyítése és a klasszikus jegyek modern köntösbe való átültetése jellemzi Narciso Rodriguez kreációit.
A Mesternek a divatszakmán belüli megbecsülését jól mutatja, hogy amikor a sokszorosan kitüntetett tervező anyagi válságba került, modelljei segítő kezet nyújtva, a cég fellendülését azzal segítették, hogy ingyen mutatták be kollekcióit.
Az első Narciso Rodriguez parfüm a Shiseido-val karöltve, 2003-ban jelent meg. A hölgyeknek komponált For Her egy fás- virágos illat hangsúlyosan pézsmás jegyekkel. A túlfűtött kompozíció nagy szakmai sikert aratott, melyet mi sem bizonyít jobban, minthogy az illat megkapta a FiFi Award Fragrance Of The Year 2004 illetve a FiFi Award Fragrance Of The Year Női 2007 díjakat. 2007-ben megjelent az illat férfipárja, a szintén sikeresnek bizonyuló For Him kompozíció is, melyet később több sikeres illat követett.
LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!