Playboy VIP eau de toilette - uraknak

(12 értékelés)
9

Kedvencek közé

Playboy VIP

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(12 értékelés)

60 ml
eau de toilette

60 ml (doboz nélkül)
eau de toilette

mi az a doboz nélkül?

5 270 Ft 87 Ft / ml

Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!

Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Playboy - VIP

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
 

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Mai garantált ajándékunk

LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!

loader
Facebook Instagram