Zara parfüm

A Zara márkanév meglehetősen jól cseng a divatszakmában, a spanyol cég stílusos, minőségi ruháit és kiegészítőit a világ minden pontján szívesen vásárolják. Az első Zara butik 1975-ben került megnyitásra Amancio Ortega és felesége által Spanyolországban. Érdekesség, hogy eredetileg Zorba néven szerették volna piacra dobni kollekciójukat, de a kívánt név már védett volt.

A Zara divatmárka sikerének egyik titka, hogy az eredetileg a felső középosztály számára tervezett, gyorsan váltakozó kollekciók a designer márkák luxus érzetét keltik, mégis megfizethetők a választott célcsoport számára. A reklámra nyíltan keveset költő cég a terjeszkedésre helyezte a hangsúlyt, melynek nyomán napjainkra több mint 70 országban találunk Zara üzleteket.

Az első illat a neves, spanyol Puig parfümházzal együttműködve, 1999-ben került piacra Zara Textures Green néven. A könnyed, zöldalmás és citrusos jegyekkel bíró kompozíciót Carlos Benaim, Alberto Morillas és Rosendo Mateu álmodta meg. Termékeny időszak következett, melynek nyomán a legnevesebb parfümőrök alkalmazásával, napjainkig szinte minden kollekcióhoz új illatot kínál a népszerű divatház.

Az arculat kialakításában és népszerűsítő kampányok sikerében nagy szerepe van Derek Henderson divatfotósnak, aki a Zara cég számára, egyedi technikai megoldásokkal készíti sajátos hangulatú képeit. A szakmai körökben is elismert 2021-es kampányban többek között olyan sikeres, feltörekvő modellek szerepelnek, mint Abby Champion, Achenrin Madit vagy Mona Tougaard.

loader
Facebook Instagram