Kortalan designer parfümök Olaszországból

Kortalan designer parfümök Olaszországból

Parfümök Olaszországból

Profumi senza tempo d'Italia

 

Felsorolni is nehéz lenne azokat a különleges illatokat, melyeket kiváló olasz tervezőknek köszönhetünk, választani közülük még nehezebb. Cikkünkhöz végül olyan parfümöket választottunk, melyek a mai napig megvásárolhatók és népszerűségüket az idő múlása sem tudta elhalványítani. Közös még ezekben az illatokban, hogy szinte kivétel nélkül megosztják a parfümkedvelő közönséget. Szeretjük vagy sem, rajongunk értük vagy elutasítjuk ezeket az illatcsodákat egy biztos: az unalmas, lineáris, fantáziátlan jelzőket nem lehet rájuk húzni.

 

GUCCI – RUSH  (EAU DE TOILETTE FOR WOMEN 1999)
 

A nők piros LEGO-téglája. A 90-es évek végén, a parfümök világában még rendhagyónak számító design láttán manapság már szemünk sem rebben, főleg ha tudjuk, hogy az üveget Tom Ford tervezte, aki akkoriban a Gucci Ház kreatív igazgatója volt, és aki a zuhanórepülésből rángatta vissza a márkát a magaslatokba.

Anno a „RUSH” népszerűsége cunamiként söpört végig a hölgyek körében, mert nem csak a forma, a tartalom is különbözik a szokványostól. A RUSH nem valami más akar lenni, hanem valóban az. Egy rögtön felismerhető különc, a buli lelke ! Gyümölcsös édességpor és virágok összeolvadása, mely könnyedén utat enged a ködös pacsulinak, hogy cukros, fűszeres szárazságot hozzon létre. Forró, provokatív, szemtelen, furcsa és hangos, mely mégis vonz, mint a mágnes. Itt nincs lolitaszerű lágy ártatlanság, csak merész erotika, azaz: Kapj el, ha tudsz !

A Gucci eddigi legnagyobb parfümdobása, a 2000-es évek illat-ikonja Michel Almairac parfümőr munkája.

 

 

GIORGIO ARMANI – CODE (EAU DE TOILETTE FOR MEN 2004)

 

Az örökkévalóság elegáns kódja, a designer illatok egyik klasszikusa lassan 17 éves. Azóta is kitűnik a tömegből és teszi a dolgát. Nem feltétlenül öltönyben, de feltétlenül úriemberként.

A CODE sokoldalú, csábító és kiváló minőségű illat, mely mesteri keveréke az illatjegyeknek. A nyitás kirobbanó és fényes, a kezdeti citromos előjátéknak elég sok tartománya van, mindamellett ízlésesen királyi. Majd érkeznek a fűszerek, a pikáns olíva és a sötétebb, mélyebb fás jegyek a hozzájuk illő könnyű édességgel. Szépen kiegyensúlyozott, megnyugtató, biztonságos illat, mely tömeges vonzerőt garantál. Akár munkába, üzleti vacsorára, akár randevúra viseled, a hölgyek rajongani fognak érte(d) !

Az illatot Antoine Maisondieu és Antoine Lie parfümőrök alkották.

 

 

DOLCE & GABBANA – THE ONE (EAU DE PARFUM FOR WOMEN 2006)

 

Belesimul a szívedbe és egyszerűen boldoggá tesz. Kevés olyan illat akad, amely annyi nőiességet testesít meg, mint „THE ONE”. Karizmája van, érzéki, odaadó, megdöbbentő anélkül, hogy önmagát erőltetné.   Pontosan illik fehér pólóhoz és farmerhez, valamint tűsarkúhoz és elegáns ruhához. Minden korosztálynak, minden évszakban.

Christine Nagel parfümőr illata ugyanolyan arany aurát áraszt, mint az üvege. Nemes és elegáns. Fehér virágok és gyümölcsök krémes vanília ágyon, melyet animális és citrusos jegyek kísérnek, a háttérből pedig lágy, aromás és púderes jegyek bújnak elő, hogy kellemes, édes, könnyű érzetet adjanak.

Habár megjelenése óta a „THE ONE” átdolgozott flankereit szinte évről évre kiadják, az anyaillat töretlen népszerűségét még nem szárnyalta túl egyetlen utódja sem, a mainstream vonal egyik mesterművének nevezhető „THE ONE” nők ezreit varázsolja el 2006 óta.

A parfüm reklámarcának Scarlett Johansson amerikai színésznőt választották, aki lélegzet-elállító szépségével hibátlanul közvetíti felénk mindazt, amit Domenico Dolce és Stefano Gabbana elképzelt: „THE ONE” egy olyan kivételes nő illata, aki nem csak stílusos megjelenésével, hanem belső szépségével is felhívja magára a figyelmet.

 

 

LAURA BIAGIOTTI – ROMA UOMO (EAU DE TOILETTE FOR MEN 1994)

 

A kasmír királynőjeként is gyakran emlegetett Laura Biagiotti tervező 1988-ban jelentette meg „ROMA”  illatát hölgyek számára az örök város márványoszlopait idéző üvegben, majd 1994-ben Annick Ménardo parfümőrre bízta a férfi változat, azaz a „ROMA UOMO” megalkotását. Így esett, hogy két hölgynek sikerült palackba zárni Olaszországot. Mind a mai napig ez a két illat vezeti a Biagiotti parfümök eladási listáját.

A „ROMA UOMO” romantikus és nagyon stílusos, azonban ne várjunk temperamentumos, túlfűtött macho parfümöt, mert a ROMA UOMO minden, csak nem szokványos férfi illat: hagyománytisztelő és modern, friss és édes, krémes és könnyű egyszerre. A kezdeti friss citrusok idővel édes aromává alakulnak, az illat szívét gazdag virágos jegyek, jázmin és kerti vaníliavirág krémesítik, végül érkezik az édes-gyantás-balzsamos alap enyhén csípős sodrással. Már-már uniszex kategória gyönyörű meglepetésekkel, a citrusok és édességek színes kombinációja. Lelkes és örömteli, lenyűgöző és barátságos - pont olyan, mint Róma.

 

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook