Visszavásárlási és csere garancia!

Mielőtt vásárolna, szeretné tudni milyen csere vagy pénzvisszafizetési lehetőségeket biztosít a webáruház? Igen...


2005 óta szolgálja ki vásárlóit áruházunk, és minden dicsekvés nélkül merjük állítani, hogy minden vásárlónk problémáját (ha volt), megoldottuk! Minden ember számára fontos az emberséges kiszolgálás, és a kialakult problémák vita nélküli megoldása! Önért vagyunk!


Igyekszünk ráfókuszálni a fontos kérdésekre, ami még a vásárlás előtt felmerül Önben:

1. Mi van abban az esetben, ha a megkapott termékre egyszerűen nincs szüksége, vagy
időközben rájött, hogy nem is ezt szerette volna?

Semmi gond, erre van a 30 napos csere és pénzvisszafizetési garancia!   Nálunk nincs semmi ha,
semmi de, semmi apró betűs rész! Annyira bízunk a termékeinkben és szolgáltatásunk színvonalában, hogy minden parfümre a törvényileg előírt a kézhez vételtől számított 14 nap helyett, 30 napos pénzvisszafizetési, vagy csere garanciát vállalunk!

Többünkkel előfordult már, hogy kiválasztottunk egy illatot, aztán mégis találtunk egy szimpatikusabbat, vagy a kiszemelt parfümöt időközben megkaptuk ajándékba. Ha nálunk vásárol, a hasonló esetek Önnek nem jelentenek többé problémát! 
Amennyiben meggondolta magát, nincs más dolga, mint a kibontatlan parfümöt eredeti csomagolásában visszaküldeni, és kérdés nélkül visszautaljuk a parfüm árát, vagy ha szeretné, kicseréljük egy másikra!
A terméke(ke)t a vásárlónak minden esetben saját költségén kell visszaküldenie, amiért megértését kérjük.

FONTOS: Hová és hogyan kell visszaküldeni, mi a módja? Kinek kell jelezzem szándékomat?
Kérjük görgessen lejjebb, a lap alján feltüntettünk minden elérhetőségüket.



2. Mi van abban az esetben, ha a terméket kibontottam és nem felel meg az elvárásaimnak?
 

Nem mond igazat az, aki azt állítja, hogy minden egyes parfüm tökéletes. Furcsa ezt olvasni, de rátérünk a miértjére! A termékek tárolásából adódhatnak problémák, amik nagyban módosíthatják az illatok minőségét és intenzitását. Mi terméket nem tárolunk, napra készen vásároljuk a minket kiszolgáló kereskedésektől, ahol feltételezzük, hogy a lehető legkörültekintőbb a tárolás folyamata! Ami ennél is fontosabb, hogy az ilyen eset nagyon ritka, de erre is felvagyunk készülve!
 

Amennyiben ön a kibontott terméket nem találja megfelelőnek, vagy csak egyszerűen az illata eltérő a jól megszokottól (mert már használt ilyet és ismeri), netán nem tartós és elég intenzív a bőrén, akkor azt haladéktalanul jelezze felénk. Semmi gond, ha nem bontotta ki aznap, amikor a futár átadta önnek, vagy családtagjának és csak napok múlva tudja ezt jelezni! Erre 14 napja van az átadástól számítva!



Visszaszállítás és (vagy) csere:
A termék ilyen esetben a mi költségünkön kerülnek vissza hozzánk. A GLS futárszolgálat biztosítja, hogy a terméket az Ön által megadott címen és időben felveszi és visszaszállítja a részünkre (a csomagban található számlát tartsa magánál). A visszaküldést követően a termék minőségét természetesen mi is ellenőrizzük, és ennek eredményét azonnal tudatjuk Önnel telefonon!  

Ezek után lehetősége van a vásárlástól elállni, a termék ellenértékét visszakérni, de lehetőség van cserére is, természetesen a mi költségünkön. Amennyiben eláll, úgy a parfüm ellenértékét az Ön által megadott bankszámlára elutaljuk, vagy postai úton (úgynevezett rózsaszín csekken) eljuttatjuk (mindkét esetben 8 munkanapon belül).

Amennyiben a visszaküldött termék cserélhető, és ezt választja, úgy futárral a lehető leghamarabb a mi költségünkön eljuttatjuk a csereterméket az Ön által megadott címre.


Egy apró, de fontos késérünk van: Minden esetben őrizze meg a termék csomagolását és számláját, ameddig nem győződött meg róla, hogy a megrendelt termék minden tekintetben megfelel az igényeinek. (amennyiben teszter terméket vásárolt, ebben az esetben is őrizze meg a csomagolást)

Félreértések, elkerülése végett: Van egy úgynevezett rendeltetésszerű használat, ami azt jelenti, hogy egy parfüm esetében, maximum 3-4 csuklóra, vagy nyakra (bőrre bárhová) fújásból kiderül, hogy a minőség megfelel-e a vásárlónak. Kérjük szépen, tartsa szem előtt kérésünket, mert egyes esetekben vásárlóink az üvegben lévő parfüm terjedelmes elhasználása után jeleztek felénk reklamációt e-maiben vagy telefonon. Ilyen esetben nem tudjuk elfogadni a minőségre vonatkozó kifogását. 

Kérjük görgessen lejjebb, a lap alján feltüntettünk minden elérhetőségüket.
 

 

3. Mi van abban az esetben, ha a terméket kibontottam és hibás, vagy sérült?

 

Parfüm esetében mit értünk hibás, vagy sérült alatt? A szórófej bármilyen hibája (nem
fúj, hanem folyik vagy sérült, stb..) Rendkívűl ritka az ilyen probléma, de előfordulhat, hogy úgy kapja kézhez a parfümöt, hogy a csomagás teljesen ép, és csak a termék kibontása után válik egyértelművé, hogy az üveg sérült, törött vagy bármilyen esztétikai hibája van.
Minden ilyen esetben haladéktalanul jelezzék felénk a problémát e-mailben vagy telefonon (a lehető leggyorsabb megoldás érdekben), de itt is érvényben van a 14 napos csere és visszavásárlási garancia, azaz nincs gond, ha nem az átvétel napján keres meg minket. Nincs szükség semmilyen fotóra, bizonyítékra a hibát illetően a probléma megoldása érdekében. 
 

Visszaszállítás és (vagy) csere: A termék ilyen esetben a mi költségünkön kerül vissza hozzánk. A GLS futárszolgálat biztosítja, hogy a terméket az Ön által megadott címen és időben felvegye és visszaszállítsa a részünkre (a csomagban található számlát tartsa magánál). A visszaküldést követően a termék állapotát természtesen mi is ellenőrizzük és a lehető leggyorsabban (a gyakorlatban ez 2-3 munkanapot jelent) a mi költségünkön egy makulátlanra cseréljük. A sérült terméket kérjük, ne használja.



Elérhetőségeink, bármilyen probléma vagy vásárlói kérdés esetén:
 

- E-mail: info@parfum.hu
- Telefon: +3620 987 8786 vagy +3620 987 8777 (H-P 08-18h)
- Levelezési és csomag visszaküldési címünk: Parfum.hu Hungary Kft. 2040. Budaörs, Fügefa utca 136.
 

Egyéb fontos információk és linkek:

           - Cégünk adatai, bankszámlaszámunk, székhely és levelezési címün: www.parfum.hu/ceginformaciok

- Jogi információkwww.parfum.hu/jogi-nyilatkozat

- Álltalános szerződési feltételekwww.parfum.hu/aszf

- Gyakori kérdések, amiket önök kérdeztek: www.parfum.hu/kerdesek


                            
 

Gondolkodtunk egy olyan ötleten, ami az ön bizalmát erősítheti felénk még a vásárlás előtt! Létrehoztunk egy olyan oldalt, ahol hús-vér emberek fotói vannak feltöltve, a nálunk vásárolt parfümmel. Azt gondoltuk, ez csak bizalomerősítő lehet az ön számára a vásárlás megkezdése előtt. Ha ők elégedettek (a képez ezt igazolják), akkor Ön miért ne lenne az? (Fontos: ezek a képen nem photoshopal módosítottak, a cél elérése érdekében)

 

Kérjük, nézze meg az oldalt > Kattintson ide

                                     

Parfum.hu - Az élet illatos oldala!

 

 

 

 

 

loader
A termék a kosarába került
Facebook Instagram