Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 970 Ft
MegnézemEurópában kevésbé, viszont a tengerentúlon annál ismertebb a minőségi kiegészítő termékeiről ismert Proenza Schouler divatcég, melynek székhelye New York-ban található.
A női ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmazó divatmárka, Jack McCollough és Lazaro Hernandez tervezők nevéhez köthető. A márka elnevezését a két tervezőnek az édesanyjuk iránti tisztelete ihlette, a divatcég tervezők édesanyjának lánykori nevét viseli.
A divatházat a magas szintű szakmai munka, a részletekre való odafigyelés, és a kifinomult könnyedség jellemzi. Egyediségét a kortárs művészetből és a fiatalság állandóan változó ízlésvilágának folyamatos tanulmányozásából meríti. A sikeres amerikai divatház a letisztult szabásra és az egyedi tervezésű szövetek használatára helyezi a hangsúlyt.
A Proenza Schouler divatmárka első illatkompozíciója 2018 februárjában került az üzletek polcaira. A ragyogó Arizona a fehér kaktuszvirággal és egyedülálló ásványi jegyekkel igazán különleges és kalandos arizonai utazásra csábít. A szépséges és titokzatos táj, a szakadékok és hegygerincek által ihletett kompozíció indításában a mandarin, a narancs és a bergamott friss jegyei, míg a szívzónában a kaktusz és narancsvirág, a jázmin, valamint a rózsa virágos akkordjai mellett az eper gyümölcsös illata dominál. A lezárásban a kasmír, a pézsma valamint a vanília szép és gazdag jegyeivel találkozunk.
A csomagolást szintén az arizonai Sonoran-sivatag horizontja inspirálta. Az esztétikus palack önmagában egy műalkotás. Egy, a sziklákba burkolt csepp, bomlasztó aszimmetriája a palackon különleges és nagyon látványos.
A Proenza Schouler női divatmárka fő célcsoportját az intelligens, önazonos városi nők adják. Az Arizona reklámkampányában a népszerű olasz modell, Vittoria Ceretti látható.