Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
Megnézem
A női illatok a 2020-as évre is fantasztikus meglepetéseket tartogatnak, a híres parfümök gyártói idén is lehengerlő újdonságokkal szeretnék elnyerni a hölgyek tetszését. Garantálják, hogy a legújabb kollekciókban is kizárólag a legnemesebb alapanyagokat használják fel, amelyeknek előállítási folyamata nem von kétségeket maga után. Ezek a varázslatos illatkompozíciók megjelenésükben is káprázatosak: a díszes, leginkább drágakövekhez hasonlító üvegek még exkluzívabb külsőt tulajdonítanak az illatanyagoknak.
Íme a lista, amelyben összegyűjtöttük azokat a parfümtrendeket, amelyek várhatóan a 2019-es év legkeresettebbjei lesznek. Idén elsősorban a virágok ellenállhatatlan aromája lesz a legdominánsabb, ami garantáltan elegáns hatást kölcsönöz majd viselője számára. Gyöngyvirágos, és ibolyás illatokból sem lesz hiány, de merészebb, fűszeresebb parfümök is fellelhetőek a felsoroltak között.
Az alábbiak között találd meg te is a kedvencedet, és érezd minden nap a tavasz ébredésének közelségét!
45 570 Ft-tól
Megnézem„trópusi nyaralás ellenállhatatlan illata“
Lágy, üde, egzotikus illat, amely szinte megtestesíti a korál színt illatként. Az igazi trópusi virágos és gyümölcsös összetevők által az Omnia Coral szinte megeleveníti egy egzotikus nyaralás illatát.Elbűvölően élénk, egyszerre édeskés és savanykás gyümölcsös illatú, ugyanakkor a Bvlgari elegánsan letisztult, luxusékszereket idézően ragyogó ékkő a parfümpiacon.
30 170 Ft-tól
Megnézem„Olyan jó rossznak lenni! “
Carolina Herrera a tűsarkú cipő érzéki dominanciáját kívánta megeleveníteni a Good Girl parfümben. A fás jegyekhez illesztett érzéki virágos jegyek a modern femme fatale típusát jelenítik meg: okos, magabiztos és mer merész és dögös lenni. Karlie Kloss szupermodell bújt a rosszkislány bőrébe a Good Girl kampány kedvéért, aki rendkívül élvezte, hogy végre kibújhat a jókislány szerepéből. „A parfüm erőt, merészséget, ugyanakkor nőies és szexis kifinomultságot vált ki belőlem. A Good Girl illata megváltoztatja azt, ahogy érzed magad a bőrödben
16 770 Ft-tól
Megnézem„Ártatlan és letisztult nőiesség “
Kenzo Takada japán divattervező a nagyvárosi élet és a természetesség kettősét kívánta megjeleníteni a Flower by Kenzo illatában. Nem hiába a pipacsot választotta az illat szimbólumaként, hiszen ez az egyszerű virág megél bárhol, ugyanakkor végtelen szabadságot és bájt sugároz. A Flower by Kenzo nem a pipacs illatát kínálja, hanem a keleties alapokba ágyazott púderes és krémes virágos akkordokat.
7 870 Ft-tól
Megnézem„arisztokratikus elegancia és hétköznapi sikk“
Púderes rózsaillatok királynője immár 12 éve. Végtelenül elegáns, üde illat, a frissen mosott, ropogós ruhák illatát idézi, ritka kombinációja a nőies virágos akkordoknak. A rózsás jegyek sosem látott szépségét kínálja, elegáns fás-ámbrás alapokkal. Tisztaságillat kedvelőknek kötelező. Csakúgy, mint minden Chloé, az EDP hangulata, üzenete is merész, divatos és szabadszellemű, nem hagyományos módon jeleníti meg a nőies jegyeket. Sokoldalú illat, amelyet akár hétköznapokon vagy éppen kiemelt alkalmakkor lehet használni, minden megvan benne ahhoz, hogy egy elegáns nő szignatúra illata lehessen.
21 570 Ft-tól
Megnézem„Mediterrán élmény minden érzék számára“
A legkevésbé mondható tipikus Versace illatnak a friss Versense, ugyanakkor mégis a Versace komplex és gazdag stílusára jellemzően testesíti meg a mediterrán atmoszféra tipikus jegyeit. Gazdag citrusos jegyek, fanyar zöld fügés akkord és elegáns fás jegyek azok, amelyek a természetesség, és az energikus frissesség illatát jelenítik meg.
5 870 Ft-tól
Megnézem„Elbűvölő és modern városi hősnőknek“
Az egyik legjobb és legizgalmasabb rebarbara illatként tartják számon Nina Ricci modern és városi glamourt idéző illatát. Kifejezetten vagány, merész illatjegyeket használtak fel, amelyek kifejezetten jól működnek egymással, pikánsan merész és elragadóan nőies illattá összeforrva. Modern és kihívó egyszerre.
50 770 Ft-tól
Megnézem„Imádni való ragyogás és elegancia“
Imádom, vagy ahogy a franciák mondják: j’adore! Hihetetlen, hogy a Dior egyik ikonikus illata, a J’Adore már több, mint 20 éve töretlen népszerűséggel bír, az egyik legragyogóbb, legsikkesebb körtés illat, amely valaha illatként megjelent. Semmihez sem fogható illata egyedi és karakteres, a virágos akkordok köré csavart lédús gyümölcsös jegyek, valamint a ragyogást fokozó fás tónusok a francia elegancia illatszimbólumai.
46 170 Ft-tól
Megnézem„A divat játékossága, egyedisége üvegbe zárva“
Füstös, fűszeres málna, fanyarkás, száraz vetiverbe áztava. Talán így olvasva furcsának hathat, ugyanakkor Givenchy bízott Alberto Morillas parfümmester tudásában és a látszólag meghökkentő illatjegyek korunk egyik legkacérabb illatává forrtak össze. A málna illatjegye végre méltó körítést kapott, látszólag fiatalos és bájos, ugyanakkor a mély, fűszeres és érzéki alapjegyek biztosítanak bennünket arról, hogy itt bizony a bájos lányka igazi femme fatale-ként vonul a kifutókon.
24 470 Ft-tól
Megnézem„Írisz, a modern klasszikus“
Prada, az olasz divatház, amely tesz a konvenciókra, és mindig két lépéssel a divat előtt jár. Így nem meglepő, hogy a Prada parfümök mindig valami újat, valami kompromisszummentes illatélményt nyújtanak. Az Infusion d’Iris parfüm egyedülálló a maga nemében: a törékeny, enyhén földes írisz illatjegyét újra divatba hozva bebizonyította azt, a klasszikus, időtálló illatjegyek soha nem mennek ki a divatból, pláne ha meglepő és modern kompozícióba álmodják meg.
18 770 Ft-tól
Megnézem„Hollywood aranykora üvegbe zárva“
72 éves parfümtörténelem (1948-tól), amely a háború után a béke csodálatos atmoszféráját hirdette, valódi parfüm mérföldkő. Igazi sztár illat, a legnagyobb színésznők kedvenc illata, a maga robosztus, klasszikusan metszett, mégis friss illatával. Időtlen, kortalan illat, amelyben még a régi vágású virágos jegyek kaptak nagyobb hangsúlyt, mint a szegfű, írisz, ibolya és rózsa. Rendkívül komplex, több rétegű illat, igazi mestermű.