Blumarine

Blumarine avagy, vintage és rózsák
 

Leginkább a cégre jellemző rózsamotívumokról, a nőies és romantikus esztétikáról, a szép sziluettekről valamint a vintage anyagok használatáról ismert az olasz Blumarine márkanév, melyet 1977-ben Capri-szigetén alapított a tehetséges házaspár Anna Molinari és Gianpaolo Tarabini.

A divatcég elnevezését az alapítók által csodált a Capri-szigetét körül ölelő gyönyörű, mélykék óceán ihlette. A Nicola Brognano kreatív igazgató kinevezését követően még inkább sikeres Blumarine védjegye a rózsa, mely a márka számos kreációjában visszaköszön. A rózsa nem csupán esztétikai szempontok alapján szerepel a termékeken, a virágok királynője, a Blumarine olvasatában a hölgyek finomságát, nőiességét szimbolizálja, míg a tüske ennek ellentétét, ennek kontrasztját kívánja megjeleníteni.

A Blumarine 1988-ban lépett be a szépségpiacra, és a virágos- aldehides illat a Blumarine by Blumarine azonnal sikeresnek bizonyult. Egyike a Blumarine legizgalmasabb illatainak a B. Blumarine, mely egy örömteli, életvidám és energikus életérzést kínáló kompozíció hölgyeknek. Az elegancia és az egyszerűség egyensúlyáról szól a 2019-ben megjelent esszencia, mely Marie Salamagne alkotása. Az indításban a rózsaszín grapefruit és a körte fúziója, míg a szívjegyben a virágos jegyek kapnak hangsúlyt. A lezárásban az érzéki pézsma, a hűs cédrus és a szantálfa szép harmóniái csendülnek fel.

Napjainkra a Blumarine divatcég több, mint 20 izgalmas, olykor játékos, de minden esetben elegáns kompozíciót alkotott meg.  Az illatok elkészítésében világhírű parfümőrök vettek részt, olyan nevek, mint Sophie Labbe, Olivier Polge, vagy akár a parfümkészítő zseni, Francis Kurkdjian.

 

loader
Facebook Instagram