Dolce & Gabbana

A híres  olasz divatházat 1985-ben alapították  Legnanoban ( Milánótól nem messze) Domenico Dolce és Stefano Gabbana nem csak az üzletben, hanem a magánéletben is társak voltak , bár ez a divat világában nem akkora szenzáció....Kapcsolatuk ma már pusztán üzleti, de szenvedélyük a divat iránt összeköti őket és sikert sikerre halmoznak. Nem titkolt céljuk a divat irányítása   és a nyitott, szenvedélyes, magabiztos, és egyben kissé titokzatos olasz mentalitás garanciát nyújt erre. A szemüvegek, órák, ruhák, pénztárcák és ékszerek , sőt mobiltelefonok  mellett jelentős részt képviselnek illataik.
Parfümjeik kialakításánál ugyanazok a szempontok vezérelték őket, mint egyéb termékeiknél: Mindennek alapja a klasszikus stílus, ötvözve a legaktuálisabb divatirányzatokkal. Úgy a női, mint a férfi D & G parfümkínálat rendkívül széles, több tucat kifinomult illattal, minden felhasználó igényét kielégítő választékkal. Első illatuk 1992-ben jelent meg  ( Dolce & Gabbana for Women) , klasszikus illatanyagok felhasználásával, és nagy sikert aratott a maga idejében. Mindenképp említésre méltó kultikus illatuk , a Sicily ,  az eladási rekordokat döntögető Light Blue , valamint az  2009-ben piacra dobott  antológiás  sorozatuk , melyet kártyák ihlettek és a divatvilág hírességei adták arcukat ( és testüket) a reklámhoz.
A cég illatai a  saját értéküket ismerő,  pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában:

Nathalie Lorson ( Sicily)
Jean-Pierre Mary, Martine Pallix ( D&G )
Jean-Michel Duriez ( Anthology 18 La Lune)
Olivier Cresp ( Light Blue, a máig egyik legkedveltebb nyári illat )

Remélhetőleg még nagyon sokáig  fennmarad ez a méltán híres cég, hogy újra és újra csodálhassuk egyedülálló kompozícióit.

loader
A termék a kosarába került
Facebook