NAF NAF

A francia tervezők által kreált ruházat termékek és kiegészítők kivétel nélkül magukon viselik azt a megfoghatatlan sikket, bájt és légiességet, mely méltán tette Franciaországot a divat egyik fellegvárává.

Nem képeznek ez alól kivételt az 1973-ban Párizsban alapított a NafNaf vállalat kreációi sem, melyek vidám, fiatalos vonalvezetésükkel és nem utolsósorban megfizethető áraikkal a 18 és 25 év közötti fiatalokat célozta meg.

A kellemes hétköznapi viseletet biztosító, kissé excentrikus darabok a kilencvenes évek közepéig sok fiatal hölgy kedvencei voltak. A kilencvenes évek közepén a vásárlási szokások megváltozásának köszönhetően, sok vállalkozáshoz hasonlóan a Naf Naf márkanévnek is megújulásra új gazdasági és marketing tervre volt szüksége, melynek sikere nyomán a márka felfrissült és sikeresen kiszélesítette korábbi vásárlói bázisát.

A Naf Naf első illata az Une Touche de NafNaf volt, mely 1991-ben jelent meg és a virágos, keleties jegyekkel tűzdelt női illat azonnali sikert hozott és korszak egyik meghatározó illatává vált. A reklámfilmben a gyönyörű és fiatal, önfeledten táncoló Monica Bellucci-t csodálhattuk meg.

 

loader
Facebook Instagram