Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemA Benetton egy olasz luxusdivatmárka, melynek története 1965-re nyúlik vissza. Ekkor Luciano Benetton a legambiciózusabb fiútestvér vásárolt egy kötőgépet. Észrevette ugyanis, hogy a színes, kötött ruházati termékek mennyire keresettek és kelendőek a piacon. Munkához láttak és elkészítették az első, színes pulóverkollekciót, melyet a Benetton család akkoriban még egy kerékpár hátsó üléséről értékesített.
A Benetton család 1966-ban már saját üzlettel rendelkezett Bellunóban, de alig három évvel később a csoport egy párizsi üzlettel bővült. 1970-ben már az egész világon ismerték a merész színeiről ismert Benetton márkát.
A nyolcvanas évek még nagyobb ismertséget hozott az olasz divatmárkának, melyhez nagyban hozzájárult az a merész, egyedi és emberközpontú reklámstratégia, mely a termékek népszerűsítése mellett, társadalmi és politikai kérdéseket is felvetett. A leghatásosabb sorozatokat Oliviero Toscani készítette.
A cég népszerűségének megszilárdításához, a kultikus zöld –fehér logó világszintű ismertségéhez kétségkívül nagyban hozzájárult a neves divatcég szerepeltetése a nagy utazó cirkuszban, a Forma 1-ben.
1987-ben a Benetton ismét új területre lépett és kiadta első illatkompozícióját. A Benetton Colors de Benetton (Original) Bernard Ellena alkotása és a borostyános kompozíció, mely a gyümölcsös és virágos aromák gazdag elegye nagy sikert hozott a szépségipar lehetőségeit éppen csak kóstolgató divatháznak.
A sikeres kezdést gyors növekedés követte, a későbbiekben a divatcég számos női és férfi, később gyermekeknek szánt kompozícióval bővítette termékpalettáját.
Az ismert világmárka, mely továbbra is igen elkötelezett a társadalmi kérdéseket illetően napjainkra több, mint 100 illatot jegyez, melyeket világhírű parfümőrök készítenek el a Benetton számára.