0
Szállítási és fizetési információk

 

1. Szállítási módok és árak


Szállítási díjaink MPL futárszolgálattal:

Rendelés (db) Házhoz szállítás Posta és MOL pont Házhoz szállítás Posta és MOL pont
utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel banki utalással
1 INGYENESINGYENESINGYENESINGYENES
2, vagy több INGYENES INGYENES INGYENES INGYENES

Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:

Rendelés (db) Házhoz szállítás GLS csomagpont Házhoz szállítás GLS csomagpont
utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel banki utalással
1 INGYENESINGYENESINGYENESINGYENES
2, vagy több INGYENES INGYENES INGYENES INGYENES

Az MPL szállítási költsége tartalmazza:

- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, következő munkanapon újabb szállítást 08-17h közt,
- Sikertelen második kézbesítés esetén, 10 munkanapid megőrzik csomagját sikertelen kézbesítése után
- Online nyomon követés:
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal 
- Ügyfélszolgálat: 061-767-8272 - (H-P:  8.00-17.00)
- Folyamatos e-mail (és sms) értesítések,


A GLS szállítási költség tartalmazza:

- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, még kétszer megismétlik a kiszállítást 08-17h közt,
- Online nyomon követés:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
- Ügyfélszolgálat: 061-802-0265 - (H-P:  7.00-20.00)
- Folyamatos e-mail (és/vagy sms) értesítések,
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával,
címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét,
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban,
- csomag átirányítható több mint 600 GLS CsomagPontba vagy CsomagAutomatába,


Töltse le a GLS mobil-applikácioját: http://csomag.hu/maganszemelyeknek/mobil-applikacio


2. Fizetési információk

Rendelése leadása közben választhat fizetési módot, a következő 3 féléből:

Utánvétellel a helyszínen:
Amennyiben az utánvételi módon választja, a fizetés az MPL futárnál, a postahivatalban vagy a MOL kúton történik.
Fizethet készpénzben vagy bankkártyájával a csomag átvételekor.


Banki átutalással:
Rendelése beérkezése után számlaszámunkat, automata levél formájában kapja meg.
Számlaszámunkat
itt is megtalálhatja. Amint megérkezett az átutalt összeg, termékét csomagoljuk és indítjuk.


Bankkártyával:
Egyre több vásárlónk választja ezt a kényelmes fizetési módot. Rendelése leadása végén átirányítunk egy biztonságos banki felületre,
ahol kártyája használatával fizethet. Áruházunk a
BORGUN céggel áll szerződésben!

Bankkártyás fizetésről bővebben
itt olvashat (12-es pont)

 

 

3. Szállítással kapcsolatos előnyök és hasznos információk:

Szállítási határidőnk 1- 4 munkanap, a rendelési naptól számítva.
(Megrendeléseink 98%-át a megrendeléstől számított 1 - 4 munkanap alatt teljesítjük.)
Egyes esetekben ez a szállítási idő kitolódhat (pl: sikertelen árubeszerzésnél)

 

1. MPL futárszolgálat - Posta és MOL pont:
Nem akarja egész nap a futárt várni?  Rendelése leadása közben ezt válassza: ÁTVÉTELI PONTON VESZEM ÁT vagy MOL ponton veszem át

              

   
    Átvételi pontok előnyei:

       - Nem kell várnia az MPL futárát egész nap, posta és MOL pont választása esetén,

       - 10 munkanapig átveheti a csomagját a kiválasztott posta vagy MOL ponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

    - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.

2. GLS futárszolgálat - GLS csomagpont
Nem akarja egész nap a futárt várni?  Rendelése leadása közben ezt válassza: GLS csomagpont

  

    Rugalmas átvétel előnyei:

       - Nem kell várnia az GLS futárát egész nap GLS csomagpont választása esetén

       - 5 munkanapig átveheti a csomagját a kiválasztott GLS csomagponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

       - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.

 

4. Sikertelen kiszállítás esetén:

Mi van akkor, ha nem tudod átvenni a küldeményt a házhoz vagy céghez szállítás során? 

1, MPL futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, az MPL e-mail formájában elküldi Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a következő munkanap újra szállítja a MPL. 
Sikertelen második kiszállítás esetén, csomagja letétbe kerül (általában) a lakhelyéhez, munkahelyéhez legközelebbi posta hivatalba.

A Magyar Posta rendszerében,
ezen az oldalon ellenőrizheti a csomagja útját, vagy megnézheti hol veheti át a küldeményt.
(erre Önnek 10 munkanapja van)

Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-767-8272-s MPL ügyfélszolgálat vonalát 08-17h között,
vagy akár minket a 0620 987 8786-on, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@parfum. hu - este is olvassuk)

 


2, GLS futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, a GLS e-mail formájában elküldi Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a harmadik illetve a feladást követő ötödik munkanapon újra szállítják.
A GLS rendszerében
ellenőrizheti a csomagja útját, és változtathat csomagja kiszállítási címén: ezen az oldalon


Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-802-0265-s GLS ügyfélszolgálat vonalát 08-20h között,
vagy akár minket a 0620 987 8786-on, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@parfum. hu - este is olvassuk)

 

Kérdése van? 0620 987 8786 (H-P 08-18) vagy info@parfum.hu

A parfum.hu az ország egyik legnagyobb választékával rendelkező online parfümáruháza. A parfümök közül itt szinte mindent megtalálsz, legyen az női parfüm, vagy férfi parfüm, ritkaság vagy kifutó termék.
Nálunk a vásárló a legfontosabb. Parfümök kiszállítása gyors határidővel, kedvező árakon, garantált minőségben!
Közel 4000 fajta parfümből válogathatsz kedvedre, naponta bővülő választékból! Tegyél próbát, rendelj Nálunk!
loader
A termék a kosarába került
Facebook