0
Szállítási és fizetési információk

 

1. Szállítási módja:

   Szállítási áraink MPL futárszolgálattal:

Rendelés (db) Házhoz szállítás Posta és MOL pont Házhoz szállítás Posta és MOL pont
utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel banki utalással
1 590 Ft490 Ft390 Ft290 Ft
2, vagy több INGYENES INGYENES INGYENES INGYENES

A szállítási költség tartalmazza:

- Sikertelen első kiszállítás esetén, következő munkanapi újabb szállítás 08-17h közt,
- 10 munkanapid megőrzik csomagját sikertelen kézbesítése után is (ha netán elutazik, a csomagja még mindig ott várja)


2017.03.03-tól érhető el!    Szállítási áraink GLS futárszolgálattal:
 

A szállítási költség tartalmazza:

- Sikertelen első kiszállítás esetén, a feladást követő harmadik illetve ötödik munkanapi újabb szállítás 08-17h közt,
Lehetősége van csomagszámával, a www.csomagom.eu oldalon a kiszállítási címen módosítani.


Megrendelésink 95%-át a megrendeléstől számított 2 - 4 munkanap alatt teljesítjük.
Egyes esetekben ez a szállítási idő kitolódhat (pl: sikertelen árubeszerzésnél)


2. Fizetési információk (hogyan tud fizetni)

Rendelése leadása közben válasszon fizetési módot, a következőkből:

Utánvétellel a helyszínen:
Amennyiben az utánvételi módon választja, a fizetés az MPL futárnál, a postahivatalban vagy a MOL kúton történik készpénzben vagy bankkártyával a csomag átvételekor.


Banki átutalással:
Rendelése beérkezése után számlaszámunkat, automata levél formájában kapja meg.
Számlaszámunkat
itt is megtalálhatja. Amint megérkezett az átutalt összeg, termékét csomagoljuk és elindítjuk.


Bankkártyával:
Egyre több vásárlónk választja ezt a kényelmes fizetési módot. Rendelése leadása végén átirányítunk egy biztonságos banki felületre,
ahol kártyája használatával fizethethet. Áruházunk a
BORGUN céggel áll szerződésben!

Bankkártyás fizetésről bővebben
itt olvashat (12-es pont)

 

3. Szállítással kapcsolatos előnyök és hasznos információk:

1. MPL futárszolgálat - Posta és MOL pont:

Nincs miért aggódnia, az első sikertelen kiszállítás esetén az MPL futár még egy alkalommal meg próbálja Önnek a csomagját kiszállítani, 
az első sikertelen szállítást követő munkanap, 08-17h közt,

Nem akarja egész nap a futárt várni?  Rendelése leadása közben ezt válassza: ÁTVÉTELI PONTON VESZEM ÁT vagy MOL ponton veszem át

        

   
    Átvételi pontok előnyei:

       - Nem kell várnia az MPL futárát egész nap, posta és MOL pont választása esetén,

       - 10 munkanapig átveheti a csomagját a kiválasztott posta vagy MOL ponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

       - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.

2. GLS futárszolgálat - GLS csomagpont

Nincs miért aggódnia, az első sikertelen kiszállítás eseténa a GLS futár még két alkalommal meg próbálja Önnek a csomagját kiszállítani, a feladást követő harmadik illetve ötödik munkanap,  08-17h közt,

Nem akarja egész nap a futárt várni?  Rendelése leadása közben ezt válassza: GLS csomagpont

  

    Rugalmas átvétel előnyei:

       - Nem kell várnia az GLS futárát egész nap GLS csomagpont választása esetén

       - 10 munkanapig átveheti a csomagját a kiválasztott GLS csomagponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

       - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.

 

4. Sikertelen kiszállítás esetén:

Mi van akkor, ha nem tudod átvenni a küldeményt a házhoz vagy céghez szállítás során? 

1, MPL futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, az MPL e-mail formájában elküldi Önnek. Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a következő munkanap újra szállítja a MPL. Sikertelen második kiszállítás esetén, csomagja letétbe kerül (általában) a lakhelyéhez, munkahelyéhez legközelebbi posta hivatalba.
A Magyar Posta rendszerében,
ezen az oldalon ellenőrizheti a csomagja útját, és mentézheti hol veheti át a küldeményt. (erre Önnek 10 munkanapja van)


2, GLS futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, a GLS e-mail formájában elküldi Önnek. Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a harmadik illetve a feladást követő ötödik munkanapon újra szállítja a GLS.
A GLS rendszerében
ellenőrizheti a csomagja útját, és változtathat csomagja kiszállítási címén: ezen az oldalon


Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-802-0265-s GLS ügyfélszolgálat vonalát 08-17h között,
vagy akár minket a 0620 987 8786-on, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@parfum. hu - este is olvassuk)

 

Kérdése van? 0620 987 8786 (H-P 08-18) vagy info@parfum.hu

A parfum.hu az ország egyik legnagyobb választékával rendelkező online parfümáruháza. A parfümök közül itt szinte mindent megtalálsz, legyen az női parfüm, vagy férfi parfüm, ritkaság vagy kifutó termék.
Nálunk a vásárló a legfontosabb. Parfümök kiszállítása gyors határidővel, kedvező árakon, garantált minőségben!
Közel 4000 fajta parfümből válogathatsz kedvedre, naponta bővülő választékból! Tegyél próbát, rendelj Nálunk!
loader
A termék a kosarába került
Facebook