Szállítási és fizetési információk

 

 

1. Szállítási módok és árak


Szállítási díjaink MPL futárszolgálattal:

Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:

Banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel
Házhoz szállítás
1 289 Ft
Csomagautomata
799 Ft
Posta, MOL és COOP pont, Media Markt
969 Ft

Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:

Banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel
Házhoz szállítás
1 489 Ft
GLS csomagpont, csomagautomata
869 Ft
Utánvételi díjunk egységesen: 299 Ft

Az MPL szállítási költsége tartalmazza:

- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, következő munkanapon újabb szállítást 08-17h közt,
- Sikertelen második kézbesítés esetén, 10 munkanapid megőrzik csomagját sikertelen kézbesítése után,
- Online nyomon követést
ide kattintva
érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-767-8272 - (H-P:  8.00-17.00),
- Folyamatos e-mail (és sms) értesítések,


A GLS szállítási költség tartalmazza:

- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, még kétszer megismétlik a kiszállítást 08-17h közt,
- Online nyomon követést
ide kattintva érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-802-0265 - (H-P:  7.00-20.00),
- Folyamatos e-mail (és/vagy sms) értesítések,
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával,
címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét,
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban,
- csomag átirányítható több mint 600 GLS CsomagPontba vagy CsomagAutomatába,


Töltse le a GLS mobil-applikácioját ide kattintva

 

2. Fizetési információk
 

Rendelése leadása közben választhat fizetési módot, a következő 3 féléből:

Utánvétellel a helyszínen:
Amennyiben az utánvételi módon választja, a fizetés az MPL futárnál, a postahivatalban vagy a MOL kúton történik.
Fizethet készpénzben vagy bankkártyájával a csomag átvételekor.


Banki átutalással:
Rendelése beérkezése után számlaszámunkat, automata levél formájában kapja meg.
Számlaszámunkat
itt is megtalálhatja. Amint megérkezett az átutalt összeg, termékét csomagoljuk és indítjuk.


Bankkártyával:
Egyre több vásárlónk választja ezt a kényelmes fizetési módot. Rendelése leadása végén átirányítunk egy biztonságos banki felületre,
ahol kártyája használatával fizethet. Áruházunk a CIB BANK-al  áll szerződésben!

Bankkártyás fizetésről bővebben
itt olvashat (12-es pont)


 

3. Szállítással kapcsolatos előnyök és hasznos információk:
 

Szállítási határidőnk 1- 4 munkanap, a rendelési naptól számítva.
(Megrendeléseink 98%-át a megrendeléstől számított 1 - 4 munkanap alatt teljesítjük.)
Egyes esetekben ez a szállítási idő kitolódhat (pl: sikertelen árubeszerzés)

 

1. MPL futárszolgálat 
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot: Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata

              

   
   
Átvételi pontok előnyei:

       - Nem kell várnia az MPL futárt egész nap, Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata választása esetén,

       - 10 munkanapig átveheti a csomagját a választott ponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

    - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.

2. GLS futárszolgálat 
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot:  GLS csomagpont

  

    Rugalmas átvétel előnyei:

       - Nem kell várnia az GLS futárt egész nap GLS csomagpont választása esetén,

       - 5 munkanapig átveheti a csomagját a választott GLS csomagponton, 

       - Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,

       - Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.


 

4. Sikertelen kiszállítás esetén:
 

Mi van akkor, ha nem tudod átvenni a küldeményt a kiszállítás során? 

1,MPL futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, az MPL e-mail formájában elküldi Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a következő munkanap újra kiszállítják.
Sikertelen második kiszállítás esetén, csomagja letétbe kerül (általában) a megadott címhez legközelebbi posta hivatalba.

A Magyar Posta rendszerében, (
ezen az oldalon) követheti nyomon csomagja útját, vagy megnézheti hol veheti át a küldeményt.
(erre Önnek, 10 munkanapja van)

Probléma vagy segítség esetén, hívja a 06-1-767-8272-s MPL ügyfélszolgálat vonalát 08-17h között.
Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)


2, GLS futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, a GLS e-mail formájában továbbítja Önnek.
Sikertelen első kiszállítás eseténcsomagját, a harmadik illetve a feladást követő ötödik munkanapon újra kiszállítják.
A GLS rendszerében követheti nyomon csomagja útját, és változtathat csomagja kiszállítási címén: (
ezen az oldalon)


Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-802-0265-s GLS ügyfélszolgálat vonalát 08-20h között.

Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)
 


Kérdése van? 0620 987 8786 (H-P 08-18) vagy info@parfum.hu

 
loader
Facebook Instagram