Szállítási és fizetési információk
FONTOS TÁJÉKOZTATÁS:
Az https://moldinastore.us/ oldallal semmilyen kapcsolatunk nem volt, és jelenleg sincs. Az ott található kiszállításra vonatkozó információk ugyan a mi oldalunkra mutatnak, de erről is csak az ott vásárló ügyfelek tájékoztattak minket. Az onnan kiküldött termékekről semmilyen információnk nincs.
Az ügyben rendőrségi feljelentést tettünk, állampolgári kötelezettségünknek eleget téve. Megértésüket köszönjük!
1. Szállítási módok és árak
Szállítási díjaink MPL futárszolgálattal:
Utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel | |
---|---|
Házhoz szállítás | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
999 Ft | INGYENES |
Posta pont, MOL pont, COOP pont, vagy csomagautomata | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
799 Ft | INGYENES |
Banki utalással | |
---|---|
Házhoz szállítás | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
799 Ft | INGYENES |
Posta pont, MOL pont, COOP pont, vagy csomagautomata | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
599 Ft | INGYENES |
Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:
Utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel | |
---|---|
Házhoz szállítás | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
999 Ft | INGYENES |
GLS csomagpont | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
899 Ft | INGYENES |
Banki utalással | |
---|---|
Házhoz szállítás | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
799 Ft | INGYENES |
GLS csomagpont | |
1 parfüm esetén | 2 parfümtől |
699 Ft | INGYENES |
Az MPL szállítási költsége tartalmazza:
- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, következő munkanapon újabb szállítást 08-17h közt,
- Sikertelen második kézbesítés esetén, 10 munkanapid megőrzik csomagját sikertelen kézbesítése után,
- Online nyomon követést ide kattintva érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-767-8272 - (H-P: 8.00-17.00),
- Folyamatos e-mail (és sms) értesítések,
A GLS szállítási költség tartalmazza:
- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, még kétszer megismétlik a kiszállítást 08-17h közt,
- Online nyomon követést ide kattintva érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-802-0265 - (H-P: 7.00-20.00),
- Folyamatos e-mail (és/vagy sms) értesítések,
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával,
- címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét,
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban,
- csomag átirányítható több mint 600 GLS CsomagPontba vagy CsomagAutomatába,
Töltse le a GLS mobil-applikácioját ide kattintva
2. Fizetési információk
Rendelése leadása közben választhat fizetési módot, a következő 3 féléből:
Utánvétellel a helyszínen:
Amennyiben az utánvételi módon választja, a fizetés az MPL futárnál, a postahivatalban vagy a MOL kúton történik.
Fizethet készpénzben vagy bankkártyájával a csomag átvételekor.
Banki átutalással:
Rendelése beérkezése után számlaszámunkat, automata levél formájában kapja meg.
Számlaszámunkat itt is megtalálhatja. Amint megérkezett az átutalt összeg, termékét csomagoljuk és indítjuk.
Bankkártyával:
Egyre több vásárlónk választja ezt a kényelmes fizetési módot. Rendelése leadása végén átirányítunk egy biztonságos banki felületre,
ahol kártyája használatával fizethet. Áruházunk a BORGUN céggel áll szerződésben!
Bankkártyás fizetésről bővebben itt olvashat (12-es pont)
3. Szállítással kapcsolatos előnyök és hasznos információk:
Szállítási határidőnk 1- 4 munkanap, a rendelési naptól számítva.
(Megrendeléseink 98%-át a megrendeléstől számított 1 - 4 munkanap alatt teljesítjük.)
Egyes esetekben ez a szállítási idő kitolódhat (pl: sikertelen árubeszerzés)
1. MPL futárszolgálat
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot: Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata
Átvételi pontok előnyei:
- Nem kell várnia az MPL futárt egész nap, Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata választása esetén,
- 10 munkanapig átveheti a csomagját a választott ponton,
- Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,
- Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.
2. GLS futárszolgálat
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot: GLS csomagpont
Rugalmas átvétel előnyei:
- Nem kell várnia az GLS futárt egész nap GLS csomagpont választása esetén,
- 5 munkanapig átveheti a csomagját a választott GLS csomagponton,
- Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,
- Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.
4. Sikertelen kiszállítás esetén:
Mi van akkor, ha nem tudod átvenni a küldeményt a kiszállítás során?
1, MPL futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, az MPL e-mail formájában elküldi Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a következő munkanap újra kiszállítják.
Sikertelen második kiszállítás esetén, csomagja letétbe kerül (általában) a megadott címhez legközelebbi posta hivatalba.
A Magyar Posta rendszerében, (ezen az oldalon) követheti nyomon csomagja útját, vagy megnézheti hol veheti át a küldeményt.
(erre Önnek, 10 munkanapja van)
Probléma vagy segítség esetén, hívja a 06-1-767-8272-s MPL ügyfélszolgálat vonalát 08-17h között.
Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)
2, GLS futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, a GLS e-mail formájában továbbítja Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a harmadik illetve a feladást követő ötödik munkanapon újra kiszállítják.
A GLS rendszerében követheti nyomon csomagja útját, és változtathat csomagja kiszállítási címén: (ezen az oldalon)
Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-802-0265-s GLS ügyfélszolgálat vonalát 08-20h között.
Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)
Kérdése van? 0620 987 8786 (H-P 08-18) vagy info@parfum.hu