Gyakran ismételt kérdések

1.
Mennyi idő a garancia? - Mi a garancia, hogy ezek eredeti parfümök?

Annyira bízunk a termékeinkben és szolgáltatásunk színvonalában, hogy minden parfümre a teljesítéstől számított 30 napon belül pénz-visszafizetési vagy csere garanciát vállalunk!

A garanciát azért vállaljuk, mert áruházunk kizárólag megbízható és garanciát vállaló nagykereskedésektől vásárol, ezzel kizárva a silány minőségű termékek lehetőségét! Ha meggondoltad magad, nincs más dolgod, mint a kibontatlan parfümöt eredeti csomagolásában vissza küldöd, és kérdés nélkül visszautaljuk a parfüm árát vagy ha szeretnéd kicseréljük egy másikra! Hívj fel minket a honlapon feltüntetett elérhetőségeken, vagy küldj e-mailt, és azonnal felvesszük a kapcsolatot!
 

2.
Miben különbözik a "teszter" termék, az original terméktől?

Kezdhetnénk úgy, hogy semmi! A hiedelmekkel ellentétben, a teszter minősége megegyezik az u.n. original termékkel.
Ne az ismerősétől hallott mendemondák alapján döntsön a vásárlásukról, hanem bízzon a sokéves forgalmazási tapasztalatunkban.

A teszter fő jellemzői:
     - ​Az általunk forgalmazott teszterek bontatlanok, 
     - tartalma és üvege teljes mértéken megegyezik az u.n. original termékével,
     - egy részének nincs védőkupakja (nem szórófej: kupak)
     - csomagolása egyszerű kartondoboz, többnyire celofán nélkül
     - illatintenzitásuk 100%-ban megegyezik az original termékkel.

Alkalomra, ajándékba nem ajánljuk, mert a külső csomagolása nem elegáns, úgy mint az original terméké!
Minőségükre a garancia, hogy tíz vásárlóból legalább öten ezt választják!

3.
Megkapom másnap a parfümöt, amit rendeltem?

Mivel nem saját raktár készletről dolgozunk, így a megrendelt parfümöket mi is megrendeljük, a minket kiszolgáló nagykereskedésektől.

A rendelésed egyes esetekben akár másnap is megkaphatod, de a jellemző szállítási idő 2-3 munkanap. (maximum 4-5 munkanap)

A pontos szállítási napról értesítést kapsz a rendelésedet követően e-mailben.

 

4.
Hogyan fizethet nálunk?

Áruházunkban 3 féle fizetési mód közül választhat:
 
- Utánvétes fizetés választása esetén:
     készpénzben vagy bankkártyával a futárnak, MOL, COOP vagy postaponton, illetve GLS ponton

- Banki átutalás választása esetén:
     
telebankon keresztűl, az álltalunk e-mailben elküldött számlaszámra

- Bankkártyás fizetés választása esetén:
     bankkártyával a vásárlása végén, átirányítjuk a bank oldalára

   (részletek a Szállítás címszó alatt)

5.
Honnan tudom mi van raktáron, a weblapon lévő termékek közül?

Nagyon kevés áruház engedheti meg magának a saját raktár készletet, mivel ennek értéke több százmillió Ft lenne!

Mi nem a saját raktárkészletből szolgáljuk ki vásárlóinkat, így nem tüntetjük fel a termék mellett hogy van-e raktáron. Ügyfélszolgálatunk erre, azonnal választ ad: +3620 98787 86 (H-P 08-18)

6.
Miért olcsóbbak az itt kapható termékek, mint a bevásárló-központokban, parfümériákban?

Nem akarunk bonyolult számításokba belemenne, azért hogy részletezzük az ár végleges kialakítását!

De! Ha egy üdítő italt egy kisboltban vásárolok meg, akkor az 200Ft, és ha ugyan ezt egy 5 csillagos étteremben iszom meg akkor akár 1000 Ft is lehet!

Miért? A kisbolt és az étterem költsége nem egyforma! (alkalmazottak bére, bérleti díj, magas rezsiköltség, stb.)

Érthető módon, az általunk forgalmazott termékek ára kizárólag azért alacsonyabb, mert a bevásárló-központokban lévő boltok költése jóval magasabb. A termék amit megvásárolsz, ugyanaz!

 

7.
Egy darab parfümöt is rendelhetek? Ennek mennnyi a díja?

Természetesen egy darab parfümöt is rendelhet, semmi akadálya! Ennek postai költsége a Szállítás linkre kattintva látható.

8.
Mi történik, ha egy termék jelenleg nem szállítható?

Az ilyen termékekről feljegyezés készül, a várható szállítási határidőről – valamint olyan esetekben, amikor a termék (már) nem beszerezhető (pl. limitált kiadású parfümök)- a megrendelőnek értesítést küldünk.

9.
Mi a különbség a PERFUME (PARFUM), EDP (eau de parfum), EDT (eau de toilette), EDC (eau de cologne) valamint az after shave között?

Az illatszereket a bennük lévő illóolajok mennyisége ill. töménysége szerint osztályozzák. Általánosan elmondható, hogy minél magasabb az olajtartalom az adott illatszerben, annál erősebb, annál hosszabb ideig tart, és ettől függően, árban is magasabb.

Az illatszerek osztályba sorolása:

  • A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.
  • Ezt követi az EDP (Eau de parfum), amely a PARFUM- höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
  • Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
  • EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 4-6 óra.
  • Az after shave tartalmazza a legkevesebb illatanyagot, tartóssága 2-3 óra. (Létezik after shave balszam is, ami kimondottan érzékeny bőrűek számára lett kifejlesztve.)
10.
Mit jelent az "fl. oz." rövidítés a parfümös üvegen?

Ezzel a kifejezéssel a parfümök kiszerelését böngészve találkozhatunk. Az fl. oz. egy angolszász mértékegység, a fluid ounce rövidítése. A parfümök kiszerelését ml-ben és fl. oz.-ben szokták meghatározni. 1 fl. oz. = 28,4 ml.

11.
Van olyan parfüm, ami már boltban nem kapható. Ez lehetséges?

A hagyományos boltok készlete jóval kisebb, mint a on-line parfümériák készlete. Nyílván a helyhiány ami gátat szabhat annak, hogy több ezer terméket tároljon egy hagyományos bolt. (itt inkább a populáris, jól fogyó illatok jönnek szóba) 

A nagykereskedések raktárai lehetőségek adnak arra, hogy a palette szereteágazó legyen, és olyan parfümöket is megrendeljenek, ami nem fogy napi szinten (azaz ritkaság). Mi ezt a paletták feltöltjük webáruházunkban és Te ezekből napi szinten vásárolhatsz!

12.
Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfa-t tartalmazzák.

13.
Mi van ha sérülten kapom meg a terméket?

Ilyenkor sincs semmi gond!

A sérülések száma elenyésző, de amennyiben az általad rendelt termék sérültek érkezik és ezt csak a kibontás után veszed észre, azt azonnal jelezze felénk telefonon!

A terméket azonnal kicseréljük, semmilyen plusz költség nem terhel téged!

 

loader
Facebook Instagram