Comme des Garcons

Kevés olyan megosztó brand létezik, mint a párizsi Comme des Garcons avantgard divatmárka, melyet a tehetséges, japán tervező Rei Kawakubo vezet. Elképesztő sikerük és a szakmán belüli elismertségük egyik titka, hogy a divatban a maguk útját járják. Nem keresik a kompromisszumokat, sajátos, csak rájuk jellemző, egyedi látásmódjukkal gazdagítják a képzőművészet e területét.

Amikor a sajátos szakmai érdeklődésük és a vásárlói igény összekapcsolódik, különleges és igen kelendő alkotások születnek. Kiváló példa erre a divatcég Star Wars trilógia által ihletett, nagy sikerű kollekciója, ahogy a neves Converse céggel közösen megálmodott Comme des Garcons – Converse széria is.

A Comme des Garcons ház szakmai szabadságát jól mutatja, hogy az elegáns, részleteiben is gyönyörűen kidolgozott, olykor keleties hangulatú darabok mellé, olyan általuk igen kedvelt mindennapi kiegészítőket választanak, mint az egyszerű tornacipő, vagy egy hétköznapi bevásárló táska.

Az első illatkreáció 1994-ben került az üzletek polcaira, és az összetevők szokatlan párosításával megalkotott, legtöbbször aszimmetrikus, furcsa üvegbe zárt alkotások száma napjainkra száz felett jár.

Különösen a fiatalok körében hozott kiemelkedő sikert a 2004-ben, az ünnepelt amerikai énekessel, Pharrell Williams-el együttműködésben kiadott fás jegyekkel tűzdelt, vonzó unisex illat, a Girl.

Az illatokat rejtő, önmagukban is képzőművészeti értéket képviselő Comme des palackok számos magán gyűjtemény nagy becsben tartott elemei.

loader
Facebook Instagram