Modellek, akik nem csupán „viselik”, hanem üzletasszonyként formálják is a szépségipart

Egy termék megvásárlásával tudat alatt nem csak egy kozmetikai terméket, életstílust is szeretnénk megvásárolni…
Napjainkban egyáltalán nem meglepő, hogy egy-egy híresen szép, népszerű és vonzó híresség, népszerűségét jól kamatoztatva, saját szépségápolási termékkel, termékekkel, adott esetben illatkreációkkal rukkol elő.

 

Nem véletlen ez, hiszen kedvenceink élete, külseje vonzó számunkra. Bátran bevallhatjuk, hogy mi rajongók szívesen hasonlítanánk bizonyos értelemben kedvenc modelljeinkre, nem csupán stílusban, hanem életmódban is. Egy termék megvásárlásával tudat alatt nem csak egy kozmetikai terméket, életstílust is szeretnénk megvásárolni remélve, hogy elcsíphetünk egy kis szeletet kedvencünk életéből, mindennapjaiból.

 

Szupermodellek sora döntött úgy az évek során, hogy saját kozmetikai márkát indít.

Szupermodellek sora döntött úgy az évek során, hogy még aktív modellkarrierje során, saját kozmetikai márkát indít.Többen közülük nem csupán jól hangzó nevük és ismertségük használatával, hanem valódi kreatív munkával és üzleti irányítással vettek, vesznek részt termékeik népszerűsítésében.

 

Lássunk néhány példát erre!

Napjaink egyik legnagyobb hírértékkel bíró üzleti megállapodását és komoly üzleti sikert, népszerűséget hozó termékcsaládja a Rhode” kozmetikai márka, mely Hailey Bieber nevéhez köthető. A 2022-ben alapított kozmetikai cég és annak termékei óriási sikert értek el az évek során. A közelmúltban csillagászati összegért vásárolta meg az e.l.f. Beauty a népszerű Rhode-ot, melyben a jövőben Hailey a kreatív munkálatokban továbbra is aktívan fog tevékenykedni.

 

De miben is rejlik a Rhode sikere?

Hailey Bieber, Haley Rhode Baldwin néven látta meg a napvilágot. Édesapja a sikeres színész és producer Stephen Baldwin a híres Baldwin fivérek legfiatalabb tagja. Édesanyja Kennya Baldwin a neves brazil származású, tervező és grafikus. Nagypapája pedig nem más, mint Eumir Deodato, a nagy népszerűségnek örvendő, Grammy-díjas zongorista és zeneszerző. Ez a családi háttér és a szép modell szorgalma és kreativitása, mely már gyermekként is megmutatkozott, vitte előre a balett táncosnak készülő kis Hailey-t. Egy sérülés miatt azonban az ambiciózus fiatal hölgy kénytelen volt feladni ezt a fajta művészi kiteljesedést és ezt követően a szépségipar, azon belül a modellkedés felé terelte energiáit.

Már befutott divatmodellként, a letisztult bőrápolás elkötelezett híveként hozta létre a nagy sikerű Rhode márkát. Népszerűsége, az internet adta lehetőségek okos használata, az ízléses, minimalista dizájn és a hatékony, tiszta összetevőket tartalmazó formulák pillanatok alatt sikerre vitték a márkanevet. A termékcsalád elsősorban hidratáló krémekből, ajakbalzsamokból és szérumokból áll, melyeket a fiatal generáció különösen kedvel. Saját és márkájának népszerűségéhez kétségkívül hozzájárult a világ egyik legnépszerűbb előadóművészével, Justin Bieber-el kötött házassága is, mely szintén további követők millióit vonzotta be.
 

Nem ő az egyetlen modell, aki sikert kovácsolt szépségéből és népszerűségéből. Rosie Huntington-Whiteley saját márkája, a Rose Inc. a mutatós sminkelés és a tudatos bőrápolás határán ügyesen egyensúlyozva igen népszerű választást jelent a szépülni vágyóknak. Rosie saját tapasztalatait a sminkelés terén, sűrűn osztja meg követőivel, ezzel is támogatva a fenntartható innovációkban is élen járó márkanevet. Miranda Kerr korán felismerte a bio vonalban rejlő lehetőségeket, és megalapította KORA Organics nevű márkáját, mely napjainkban is igen keresett és népszerű.
A szépséges modellt édesanyja súlyos betegsége inspirálta arra, hogy olyan márkát alkosson meg, amely csak olyan anyagokat visz a szervezetbe, amely bizonyosan nem tartalmaz káros összetevőket, csakis építi a testet és a lelket. 
Az ikonikus szupermodell, a csodálatos Iman egyike volt az olyan modelleknek, akik karrierjük során nehezen találtak bőrüknek tökéletesen megfelelő sminktermékeket. A szociálisan egyébként is igen érzékeny és aktív modell a színes bőrű nők képviseletét, a bőrápolás terén is magára vállalva, befedve egy hatalmas piaci rést, sikerre vitte, színes bőrű hölgyeknek szánt, magas minőségű termék családját, az IMAN Cosmetics-t.
 

A Fekete Hattyú saját illatvilágot teremt

Nem mehetünk el szó nélkül a modellszakmában „Fekete Hattyú”-ként aposztrofált, brit szupermodell Naomi Campbell a szépségiparban elért sikerei mellett sem, aki napjainkra közel 30 különleges illatot jegyez. A neve alatt kiadott kompozíciók változatosak, különlegesek és nem mellesleg kedvező áron kaphatóak és legtöbb drogériában megvásárolhatóak. Az általa 1999-ben kiadott első illat, a virágos-orientális „Naomi Campbell” parfüm zajos sikere arra inspirálta a sikeres modellt, hogy több illathoz adja gyönyörű arcát és nevét.

Egy másik különleges és keresett illat, mely a modell neve alatt jelent meg, az 2016-ban debütáló, virágos-gyümölcsös női parfüm, a Pret à Porter. A modern, nőies kompozíció gyorsan népszerűvé vált elegáns, mégis könnyed karakterével. Az eleganciát sugárzóPret à Porter Naomi karakterét, erejét és magabiztosságát, valamint vad, extravagáns és elegáns stílusát hozza közel.
 

Az illat indításában a gyümölcsös, friss áfonya, a zamatos körte és a bergamott fúziója a meghatározó. A szívzóna virágos jegyeket hoz, a rózsa, az ibolya és a pünkösdi rózsa jelenlétével. Édes, meleg lezárást kínál a kellemes kompozíciónak a panakotta különleges, szokatlan aromája, valamint a friss őszibarack, az édes vanília és az illatos pacsuli izgalmas elegye. Bár tudjuk, hogy a szépség leginkább belülről fakad, egyre több modell idejében felismeri, hogy a modellszakma nem tarthat örökké, ezért tudatosan építi tovább karrierjét.

Számos sikeres modell már nem csupán arcával, megjelenésével képvisel egy-egy adott márkát, hanem tevékenyen részt vesz saját szépségmárkájának alapításában, hitelesen képviselve az általa megalkotott brand-et.

 

 

Top

loader
Facebook Instagram