Díjnyertes parfümök 2019 - FIFI AWARDS 1.

Az év csomagolása – női parfüm

CHANEL – No 5 GRAND EXTRAIT BACCARAT Limited Edition (2018)
 

Az örök Chanel No 5 – a világ egyik legidőtállóbb illatát, sokak szerint a parfümök parfümjét, a nőiesség elixírjét szeretjük bármilyen kiszerelésben és üvegben, a Baccarat fantázianevet viselő kiadás azonban kétség kívül a legszebb csomagolású az eddig megjelent No 5 parfümök közül: meg is kapta érte az „Év csomagolása” díjat. Gabrielle, azaz Coco Chanel kedvenc színébe öltöztetett illatot tömör Baccarat kristálypalackba töltötték (tervezője: Jean Helleu), mely egyedülálló gyártási technológiát igényelt: a kristálytiszta üveget és a 24 karátos aranyport egy bizonyos hőmérsékleten lassan összeolvasztották.

A kiváló minőségű, professzionális kivitelezésű, 900 ml-es palackból mindössze 55 darab készült, minden egyes üvegbe egyenként, kézzel vésték a sorszámokat.  A hófehér bőrdobozban forgalomba kerülő Grand Extrait Baccarat valóban egy kivételes alkotás, mennyei virágos-aldehides csokor, ritka és értékes összetevőkből megkomponálva.

Ha nem lenne megfizethetetlen és nehezen beszerezhető, azt mondanánk, hogy „must have” darab, de némileg vigasztal minket a tény, hogy esztétikai élménynek sem utolsó !

Chanel No 5

 

Az év csomagolása – férfi parfüm

JOHN VARVATOS – NICK JONAS JV/NJ Limited Edition (2018)
 

Éjkék gyöngyházlakkal bevont, legömbölyített palack ezüst kupakkal – a letisztultság magasiskolája elég is volt ahhoz, hogy a díjazottak közé kerüljön John Varvatos 2018-ban kiadott, férfiak számára készült illata.

A külcsínhez sikerült megtalálni a megfelelő tartalmat is: friss, lendületes parfümöt rejt az üveg, mely a csomagolással összehangban a városi nyüzsgés lenyűgöző energiáját idézi, amikor a szürkület után az éjszakai életbe csöppenünk. Vibráló fények, érdekes lehetőségek, dinamizmus és épp annyi titokzatosság, melyet még nagyon kellemesnek találunk.

Citrusok, aromás növények, levendula és fás jegyek, azaz ellenállhatatlan férfiasság némi nosztalgiával megfűszerezve: ezt kapjuk Harry Fremont parfümőr limitált illatában.

John Varvatos

 

Az év médiakampánya (női parfüm)

YVES SAINT LAURENT – BLACK OPIUM Eau de Parfum (2014)

 

 

2014 szeptemberében került a boltokba YSL – Black Opium parfümje, mely az 1977-ben megjelent legendás, szintén örökéletű OPIUM újratervezése rock’n roll stílusban. A mai kor asszonyainak komponált illat létrehozásában a legnevesebb parfümőrök közreműködtek, úgy mint Nathalie Lorson, Olivier Cresp, Honorine Blanc és Marie Salamagne. Mondanunk sem kell, hogy orientális, fűszeres, mély illat született, középpontjában a kávé, jázmin és vanília illatjegyekel.

A sikeres médiakampány többek közt a Black Opium EDP reklámarcának, a brit Edie Campbellnek köszönhető, akire nem véletlenül esett a választás. YSL marketingesei szerint Edie egy kaméleon, egy varázslatos nő, aki tökéletesen képviseli az Yves Saint Laurent márka stílusát: modern ugyanakkor klasszikus, művelt, okos és kivételes egyéniségű modell, aki egy egész generáció szépségszimbólumává vált.

YSL Black Opium

 

...folytatjuk!

loader
Facebook Instagram