A leghíresebb Orrok – Alberto Morillas

A leghíresebb Orrok – Alberto Morillas

Orrok – Alberto Morillas

Szenvedélyesen szeret illatokat kreálni és nem ismer kompromisszumokat, ha minőségi alapanyagokról van szó. Alberto Morillas kézjegye felismerhető illataiban, érdemes végigszagolni kreálmányait. Gyakorlatilag a Bvlgari parfümök és Morillas neve összeforrt egymással, hiszen a 2003-ban alkotott Omnia elképesztő sikere, majd az Omnia Crystalline bevonulása a minden idők legkelendőbb parfümjei közé egy olyan munkakapcsolatot eredményezett a luxus ékszercég és Morillas között, amely ritka. A teljes Omnia sorozat, a férfiaknak szánt Man sorozat, valamint a legújabb őrület, a Goldea mind ebből a gyümölcsöző kapcsolatból született.
 

A 90-es évek meghatározó illata, amely a kor szellemiségében teremtette meg a tökéletes uniszex illatot, nem más, mint a Calvin Klein CK One, amely azóta is a márka (és Morillas) büszkesége. Gyakorlatilag minden díjat megnyert az illattal, amit csak lehet, a CK One újító jellege igazi mérföldkővé vált a parfümök világában.

 

 



Kevesen tudják, hogy Carolina Herrera legsikeresebb sorozata, a 212  - melyet szeretett New York városáról mintázott – szintén Alberto Morillas kezei közül kerültek ki. A 212  és a 212 Men pezsgő, fiatalos illata a nagyvilági fiatalok illatává vált a 2000-es években, majd 10 évre rá megújulva tért vissza 212 VIP néven mint Party illat. Legújabb 212 Pils parfümök is Morillas kreálmányai, a 212 sorozat végleg összeforrt a parfümőrrel.


Valahogy úgy kell elképzelni, hogy ha egy parfümmárka valami nagy dobásra készül, és valami igazán merészet, különlegeset, meghökkentőt, újat stb… szeretne piacra dobni, akkor csakis Alberto Morillas-ra bízzák a „munkát”. Így tett 2006 körül a Versace is, és a közös munka gyümölcseként megjelent Bright Crystal azóta már történelem. Nincs az a nő, aki ne próbálta volna ezt az illatot, hiába van 10 éve a piacon, az eladási slágerlisták élén tanyázik azóta is.

Ugyanilyen elvek vezérelhették Jeremy Scottot, a Moschino divatház kreatív vezetőjét, amikor valami olyan parfümöt szeretett volna, amely amellett, hogy komfortos illatú, belefér a formabontó csomagolásba. Így született meg a Fresh Couture, az ablaktisztító formájú üvegbe töltött friss illat.

 

Amikor Kenzo Tagada, a Kenzo ház japán származású vezetője olyan illatot keresett, amely egyszerre képviseli a márka jellegzetes egyediségét és Japán autentikus elemeit, Morillas megalkotta a Flower by Kenzot, a 2000-es évek illatát. Közel 20 különböző változata születésénél is bábáskodott, de tudjuk, a Flower-ből csak egy van!

Csakúgy mint a Givenchy legkultikusabb parfümjeiből.




Az Hot Couture, Givenchy Pour Homme és Pi, mind a 2000-es évek meghatározó illatai. Az Hot Couture-ben először alkalmazott málnás-fás-friss fűszeres akkordok előfutárai voltak a mai édes parfümöknek. Alberto Morillas kedvelt fás akkordjai csendülnek fel a Givenchy Pour Homme-ban is, talán nincs is még egy ilyen parfümőr, aki ilyen mesterien bánna ezekkel a jegyekkel.


Sokan kíváncsiak annak a titkára, hogy egy alapvetően egyszerűnek tűnő friss-citrusos parfüm hogyan lehet annyira megbabonázó és addiktív, mint Gorgio Armani legendás Acqua di Gio-ja. A titok nem más, mint a látszólagos egyszerűség mögött húzódó komplexitás, és az a képesség, hogy a hozzávalók halmazából valami olyan harmonikus egész legyen, amely fogva tartja az orrokat.  Armanival való közös jövőt alapozta meg az Acqua di Gio, melyet még olyan nagystílű illatok követtek, mint az Attitude és a Sensi.

 

Morillas nem csak a szélesebb közönség számára elérhető designer illatokban jeleskedik. Nevéhez számos művészi, niche parfüm is kötődik, sok illatot alkotott a luxus By Kilian márka számára, kreált parfümöt a Le Labo-nak és a svájci Mizensirnek is.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook