Díjnyertes parfümök 2019 - FIFI AWARDS 2.

Díjnyertes parfümök 2019 - FIFI AWARDS 2.

Díjnyertes parfümök 2019 - FIFI AWARDS 2.

THE FRAGRANCE FOUNDATION AWARDS 2019 (USA)

 

Ahogy a filmvilág nagyjai, úgy minden évben az illatgyártók és -forgalmazók is megrendezik saját Oscar-díj átadó ünnepségüket. Amikor 1973-ban Annette Green, a Fragrance Foundation akkori elnöke kitalálta az illatok legjobbjainak ünnepét, nem gondolta, hogy ezzel egy évről évre ismétlődő, nagy várakozást megelőző és nagyon szép hagyományt teremt.  A FIFI díjak, díjazottak világszerte a kiválóság és a globális illatipar szimbólumai.  1993 óta az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is megrendezik az év legjobb férfi és női illatainak díjátadóját.

 

Jelen összeállításunkban a 2019-es amerikai Fragrance Foundation díjazottjait mutatjuk be:

 

FRAGRANCE HALL OF FAME 2019 – Híres illatok csarnoka 2019

DONNA KARAN – CASHMERE MIST Eau de Toilette (1994)

 

Celebként a hollywoodi Walk of Fame-en csillagot kapni rangos elismerés. A parfümök világában hasonlóan kitüntető esemény, ha egy illat bekerül a „Híres illatok csarnokába”, ezzel úgymond halhatatlanná válik adott parfüm – a szó átvitt értelmében.  Idén egy olyan gyönyörű illat kapta ezt a díjat, mely 1994-ben jelent meg Nicolas Calderon parfümőrnek köszönhetően, tehát idén 25. születésnapját ünnepli.

Bár még mindig gyártják és forgalmazzák, manapság kissé mellőzik a vásárlók, holott Donna Karan - Cashmere Mist illata valóban egy csodálatos köd, amely véletlenül sem szürke, nyirkos és hideg, csakis tiszta, lágy és megnyugtató. A magabiztos, minden cicoma nélküli finom elegancia illata ez, egy olyan csomagolásban, amiről az jut eszünkbe, hogy a tartalom és a forma tökéletes összhangját látjuk, tapasztaljuk! Nem vitás, ott a helye a „Híres illatok csarnokában” !

 

 

Az év legnépszerűbb férfi illata - a vásárlók szerint

PACO RABANNE – 1 MILLION LUCKY Eau de Toilette (2018)

 

2008-ban indult hódító útjára Paco Rabanne 1 Million kollekciója, mely manapság a PR divatház legnépszerűbb és legnagyobb értéket képviselő parfüm-sorozata. A jellemzően párban megjelenő (férfi-női) 1 Million illatok évről évre az eladási listák élére törnek, nincs ez másképp a 2018-ban megjelentetett 1 Million Lucky Eau de Toilette-vel sem, mely az idei FIFI-n könnyedén bezsebelte a „A legnépszerűbb férfi parfüm” közönségdíját.
 

Nem csoda, hiszen egy igazi ínyenc illatról beszélünk. A fás és gourmand illatjegyek dominanciáját ózonos, gyümölcsös tónusok frissítik: szilva, citrusok, mogyoró, méz, jázmin, cédrus, cashmeran, pacsuli és borostyánfa…. Nathalie Gracia-Cetto mindezekből egy élénk, pulzáló, érzéki és egy határozottan férfias illatot alkotott.

 

 

Az év illata – férfi designer (prestige) kategória

DIOR – SAUVAGE Eau de Parfum (2018)

 

A sivatagi naplemente, a vöröslő horizont és az aranyló homok találkozása ihlette a Dior ház parfümőrét, Francois Demachy-t, amikor megalkotta a Sauvage kollekció 2018-as kiadását, a Dior Sauvage EDP-t.

Az Eau de Toilette és Very Cool Spray után az Eau de Parfum változat új dimenzióba helyezi a keleti vaníliát, a csillagánizst és a szerecsendiót, mely melegséget ad az aromás levendulának és a csípős szecsuáni borsnak.

 

A Sauvage sorozat új tagjának természetesen új reklámkampányt is készítettek, reklámarcnak Johnny Depp filmszínészt kérték fel, mely minden bizonnyal tovább növelte a Sauvage Eau de Parfum amúgy sem elhanyagolható népszerűségét.

 

 

 

Az év illata – férfi luxus kategória valaminta, az év médiakampánya - férfi parfüm

CHANEL – BLEU DE CHANEL Parfum (2018)
 

Olivier Polge - Bleu de Chanel alkotása nyerte az év férfi luxus illata, valamint az év médiakampánya kitüntető címeket, mely a 2010-ben megjelent Eau de Toilette , majd a 2014-ben megjelent Eau de Parfum újabb értelmezése, immár parfüm töménységben.

A három illat nem csak intenzitását, illóolaj-koncentrációját tekintve különbözik: illatjegyeikben is felfedezhetünk eltéréseket. A Bleu de Chanel PARFUM erőteljes, fás-aromás illat, mely bergamottal, citromhéjjal és mentával nyit, hogy előkészítse a terepet a szívjegyek aromás frissességének, mely a jellegzetes levendulának és gerániumnak köszönhető. A parfüm fás jellegét az alapjegyek adják, többek közt a szantálfa és az Új-Kaledoniából származó cédrus. Lenyűgöző, intenzív illat lenyűgöző, karizmatikus férfiak számára !

 

 

 

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook Instagram