Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2012 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | körte, piros bogyók, gardénia, frangipani, cukor, pacsuli |
Megjelenés éve: | 2012 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | körte, piros bogyók, gardénia, frangipani, cukor, pacsuli |
A neves olasz divatház a Gucci kreatív igazgatója, Frida Giannini új illat kollekciót indított. A 2012 májusában megjelent kollekció neve Flora by Gucci Garden Collection. A gyűjtemény illatjegyei tartalmazzák az öt legfontosabb virágot, amely a Vittorio Accornero által tervezett legendás Gucci sálon is megtalálható, amelyet a monacoi hercegnőnek tervezett. Ez az öt új illat Glorious Mandarin, Gracious Tuberose, Gorgeous Gardenia, Glamorous Magnolia és a Generous Violet
"Ez egy fajta illatcsokor," mondta Giannini, " Gorgeous Gardenia, mert szerettem volna kiemelni a gardenia pompásan nőies oldalát. Glorious Mandarin, mert van egyfajta eufória a mandarinban, hiszen ez egy csillogó gyümölcs. "
Az illatok alkotásának folyamatában, nagyon fontos volt, hogy megkülönböztesse ezeket az illatokat egymástól. Az ötlet az volt, hogy mindegyik illatnak tükröznie kell egy nő különböző tulajdonságát. Az illatok hosszúkás hatszög alakú, átlátszó palackokban, fekete kupakkal kerülnek forgalomba. Az illat fejjegyei a körte és a ribizli, szívjegyei a hawaii rózsa és a gardenia, alapjegye pedig a pacsuli.
Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…
Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.
Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.
A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:
Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)
Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.
Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)