Carolina Herrera 212 VIP eau de toilette - uraknak

(111 értékelés)
24

Kedvencek közé

Carolina Herrera 212 VIP

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

24

Kedvencek közé


(111 értékelés)

50 ml
eau de toilette
26 970 Ft 539 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
36 670 Ft 366 Ft / ml

200 ml
eau de toilette
48 970 Ft 244 Ft / ml

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

30 670 Ft 306 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Carolina Herrera - 212 VIP

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: lime, kaviár, maracuja, gyömbér, vodka, menta, ámbra, bőr
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: lime, kaviár, maracuja, gyömbér, vodka, menta, ámbra, bőr

212 VIP termék leírása

A venezuelai gyökerekkel bíró New Yorkban élő és alkotó, sokoldalú divattervező Carolina Herrera nagy hatással bírt és bír a mai napig a világdivatra. A tervezőnő 1981-ben mutatta be első ruhakollekcióját New Yorkban. Az amerikai nagyváros azonnal nyitottan és elismeréssel fogadta őt, akit a mai napig inspirál a színes, mozgalmas világváros. A művészeti irányzatok felé mindig nyitott, kreatív designer sajátos hangulatú elegáns és nőies kreációinak azóta is bérelt helye van a kifutókon. Carolina Herrera ruházati kreációi mellett számos csodálatos illattal is megajándékozta a világot.

A Carolina Herrera – 212 VIP férfiillattal a 212 kollekció részeként, melynek elnevezését az imádott város New York hívószáma adta, remek, fiatalos party illat született. A pompás, keleties-fás kompozíciót, a szeretett város New York lendületes éjszakai élete ihlette. Az illatot leginkább esti összejövetelekre ajánljuk, de a nap bármely szakában viselhető a trendi, fiatalos, figyelemfelkeltő illat.

 

Az illat összetétele

A friss és üde illat igazán energikus, gyümölcsös kezdést kapott a lime és a menta klasszikus elegye, valamint a gyömbér és az egzotikus maracuja által. A szívjegyek hozzák a szokatlan, ám mégis harmonikus az illatra jellemző elegyet némi fűszeres kiegészítéssel, a vodka, a gin, valamint a menta által. Az alapjegyekkel az alkotók biztosra mentek, vonzó, tiszta, meleg bársonyosság zárja le a kompozíciót, melyről az ámbra, a fás és bőrös jegyek gondoskodnak.

 

Az illat története

Carolina Herrera-212 VIP Eau de Toilette

Az illat női változatát követően 2011 -ben adta ki a divatcég a lendületes férfiillatot, melyet Emilie (Bevierre) Coppermann és Lucas Sieuzac készítettek el. A Carolina Herrera-212 VIP Eau de Toilette kampány a fiatalokat, a fiatal felnőtteket célozza meg. A felfedezés, a fiatalos életszeretet, az ismerkedéssel járó pozitív energiák esszenciái vannak az alkotók által, letisztult, fémflakonba zárva. "Ön szerepel a listán?" és "Ez egy privát buli", ezek a szlogenek szerepelnek a fiatalos és szexis reklámkampányban, melyhez a megnyerő külsejű, igen népszerű spanyol modell Jon Kortajarena adta az arcát.

Carolina Herrera márkáról

A venezuelai gyökerekkel bíró, New York-ban élő és alkotó Carolina Herrera évtizedek óta meghatározó szerepet tölt be a divatvilágban. Ízléses, túlzásoktól mentes, nőies alkotásai és finom személyisége a legnagyobb tervezők közé emelték a négy leánygyermekkel büszkélkedhető tervezőnőt.

A jó neveltetést kapott Carolinának, akinek édesapja maga Caracas kormányzója volt, már gyermekkorában lehetősége nyílt megismerni a világot, hiszen a család sokat utazott, magas körökben mozgott. A divat iránti érdeklődése már korán megmutatkozott, kedvenc tervezője Cristóbal Balenciaga volt, akit zseniálisnak talált.

Első ruhakollekcióját 1981-ben mutatta New Yorkban, kedvenc városában, az esküvői és az alkalmi ruhákért rajongó tervezőnő. A mozgalmas világváros, mely a mai napig inspirálóan hat rá, rajongással fogadta a harmonikus személyiségű, művészetekért rajongó designert. Kényelmes, nőies és a mindennapokban is használható, elegáns darabjaiért milliók rajonganak világszerte. 
A világ legjobban öltözött divattervezőjének tartott Carolina Herrera számos, szépen megkomponált illattal ajándékozta meg a világot. 1988-ban jelent meg első női illata a sikkes és impulzív Carolina Herrera. Ezt követően gyorsan érkeztek, a legnevesebb parfümőrök keze nyomát dicsérő illatklasszikusok, mint például a Flore by Carolina Herrera, a New York által inspirált Carolina Herrera 212 kollekció, de a teljesség igénye nélkül megemlíthetjük a tűsarkokon érkező, egyszerre decens és kihívó Good Girl kollekciót is. 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram