Gucci Premiére (eau de parfum) eau de parfum - hölgyeknek

(105 értékelés)
33

Kedvencek közé

Gucci Premiére (eau de parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

33

Kedvencek közé


(105 értékelés)

30 ml
eau de parfum

75 ml teszter
eau de parfum
63 270 Ft 843 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Gucci - Premiére (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma Összetétel: bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Összetétel: bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek

Premiére (eau de parfum) termék leírása

Az olasz gyökerű Gucci divatház neve egybeforr a kiváló minőséggel, a letisztult stílussal, napjainkban, bizonyos körökben státuszszimbólumot is jelent a minőségi luxusmárka viselése. Makulátlan kivitelezés, szép vonalak, olykor provokatív darabok jellemzik a firenzei székhelyű márkanevet, melyhez csodálatos illatkompozíciók is csatlakoznak.

A Gucci Premiére eau de parfum női illat is egy nagyon jól sikerült terméke a neves divatháznak. A divatcég nevével fémjelzett kompozíció a minden formában megjelenő nőiesség elött tiszteleg. A virágos-fás illat kivételesen nőies, friss és mégis mély, klasszikusnak mondható kompozíció. A mindennapi viseletként is kiváló választást jelentő illat fényűző és ünnepélyes. Mámoros, vonzó felhőbe helyezi viselőjét, aki a csodálatos kreáció által tökéletes módon tudja megélni nőiességét, mindenkor, élethelyzettől függetlenül.

 

Az illat összetétele

A Gucci Premiére eau de parfum fejjegyében a frissesség adja meg az alapérzetet, mely a bergamott és a zamatos feketeszeder frissítő elegyéből tör fel. Ezt követően a szívjegyekben egy csodálatos elixír jelenik meg. A kompozíció a pézsma által érzéki és lágy, míg a tiszta, virágos jegyeknek, a fehér virágok és a narancsfa szirmainak köszönhetően üde és friss. Megnyugtató alapjegyek következnek. A friss bőr által füstösséget, a pacsulinak és fás jegyeknek köszönhetően balzsamos kényeztetést kapunk, melyek ellenállhatatlan módon zárják le a különleges illatot.

 

Az illat története

Gucci Premiére eau de parfum

A nőies illat megalkotását a 2010 -es cannes-i filmfesztiválon bemutatott Gucci Premiere couture kollekció csodálatos alkotásai ihlették. Ezt a fényűző, emelkedett hangulatot szerették volna palackba zárni az alkotók az illat által, mely pezsgőszínű, szépen formatervezett, fényűző csomagolást kapott. A divatház a gyönyörű és tehetséges Blake Lively-t választotta a parfüm népszerűsítő kampányához, mely tökéletes választásnak bizonyult. A szőke színésznő mai, modern személyiségében ott lapul a régi idők hollywoodi csillogása, mely csodálatos módon mutatkozott be a kampányban. Alas és Marcus Piggott fotósok Blake Lively-t hollywoodi-i dívaként örökítették meg a város fénykorát idéző kép és videóanyagokon.

Gucci márkáról

Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…

Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. 
A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.

Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.

A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:

Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)

Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.

Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram