Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2006 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | yuzu, gránátalma, magnólia, lótusz, b.rózsa, ámbra, musk |
Megjelenés éve: | 2006 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | yuzu, gránátalma, magnólia, lótusz, b.rózsa, ámbra, musk |
A Versace divatházat 1978-ban Gianni Versace alapította és vitte sikerre. Köszönhetően a családi összefogásnak és a profizmusnak, a meghatározó divatház a designer halálát követően is sikert sikerre halmozott úgy divat, mint illatkreációiban egyaránt. A Versace Bright Crystal női illat is ilyen sikertörténet, a különleges kompozíció a divatcég egyik legnépszerűbb alkotása.
A neves illatőr Alberto Moralles alkotta meg 2006-ban a ragyogóan nőies, édeskésen mámorító, ám főként a lótuszvirág jegyeitől mégis friss kompozíciót. A bazsarózsa, a magnólia a telt virágosságot adja, de a yuzunak, a gránátalmának és a jég akkordoknak is, az elixír egészében meghatározó szerep jut. A gyümölcsös-virágos illat egészében nagy szerepe van a fás jegyeknek is, ahogyan az érzéki vonal is szerepet kap a bódító pézsmával kiegészülve a mézes, melegséget adó ámbrával.
A csomagolás is ragyogó, ahogyan a benne rejlő rózsaszín folyadék. A mindennapi viseletre ajánlott, közkedvelt illatot áttetsző üvegben kínálják az alkotók, melyet egy hatalmas gyémántot idéző kupak díszít.
Illatcsalád: gyümölcsös-virágos
Típus: eau de toilette
Összetétel: bazsarózsa, magnólia, yuzu, lótuszvirág, pézsma, ámbra, gránátalma
Gianni Versace Reggio di Calabriában, Olaszországban született, és ott is nőtt fel bátyjával, Santóval, húgával, Donatellával, apjukkal és varrónő anyjukkal. Nővére, Tina, 12 éves korában meghalt egy rosszul kezelt tetanuszfertőzés miatt. Gianni egész kicsi volt még, amikor elkezdett beletanulni a divatszakmába, miközben édesanyjának segített drágaköveket és aranyszálat keresni a hímzésekhez.
Később építészetet tanult, majd 25 évesen Milánóba költözött, hogy a divatszakmában kezdjen dolgozni. A hetvenes évek közepén kötött modelljei hívták fel rá a Genny and Callaghan házak fejvadászainak figyelmét, akik megkérték, hogy tervezzen nekik bőr- és velúr kiegészítőket.
A sikeren felbuzdulva néhány évvel később saját női kollekciót mutatott be a milánói Palazzo della Permanente múzeumban, amit ugyanabban az évben egy férfikollekció is követett. Az első butikot Milánóban nyitotta 1978-ban, ami hamar nagy népszerűségre tett szert. A siker ezután gyorsan jött, és a Versace azóta Európa egyik vezető divatházává nőtte ki magát. A sikertörténet 1997-ig tartott, amikor Gianni Versace épp egyik szokásos reggeli sétájáról tért vissza Miami Beach-i villájához 1997 nyarán, és lelőtték. Gyilkosa, az ámokfutó Andrew Cunanan, röviddel ezután öngyilkos lett.
Az olaszországi Comói-tóba szorták a hamvait. Végrendeletében Gianni Versace divatbirodalmának 50 százalékát unokahúgára, Allegra Versacéra, Donatella Versace lányára hagyta. Ez azt jelenti, hogy amikor 2004-ben 18 éves lett, Allegra körülbelül félmilliárd dollárral lett gazdagabb, és az övé a végső szó a céget érintő minden fontos döntésben. Ma a Versace egyike a világvezető divatházainak.
A Versace Group luxus ruhakölteményeket, kiegészítőket, parfümöt, kozmetikumokat és bútorokat tervez és árul különféle márkanevek alatt.
ELIE SAAB gyönyörű neszesszer hölgyeknek vagy
YVES SAINT LAURENT kozmetikai táska utazáshoz uraknak!