Calvin Klein Eternity eau de toilette - uraknak

(13 értékelés)
14

Kedvencek közé

Calvin Klein Eternity

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

14

Kedvencek közé


(13 értékelés)

30 ml
eau de toilette
14 470 Ft 482 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
20 470 Ft 204 Ft / ml

200 ml
eau de toilette

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Calvin Klein - Eternity

Megjelenés éve: 1989 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss Összetétel: zsálya, bergamot, citrom, jázmin, liliom, koriander, ámbra
Megjelenés éve: 1989
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss
Összetétel: zsálya, bergamot, citrom, jázmin, liliom, koriander, ámbra

Eternity termék leírása

Az Eternity egy másik nagyon sikeres, ha nem a legsikeresebb illata Calvin Kleinnek. Eternity az örök értékek himnusza : szeretet, a család és a béke.

Az alapjegye a friss citrus. Ezt követi a liliom. További jegyei a szegfű és a fűszer. Ezek adják a szívjegynek a virágos és borsos jellemet. A végén még gyengéd napraforgó illat és rózsaszín szantálfa érződik.

A parfümöt Sophia Grojsman 1988-ban hozta létre.

Calvin Klein márkáról

A nagynevű divatház alapítója, Calvin Richard Klein Bronxban született zsidó-magyar bevándorlók gyermekeként. New York-i butikokban dolgozott öltönyszabóként és tervezőként. Első üzletét 1968-ban nyitotta meg egy gyerekkori barátjával, itt azonban csak kabátokat és ruhákat gyártottak. A legenda szerint egy szép napon egy Bonwit Teller nevű milliomos tért be Klein üzletébe és annyira megtetszettek Neki a munkái, hogy rögtön rendelt egy sorozatot az elegáns öltönyökből saját dolgozói részére.

Ez megalapozta a cég sikerét és gyorsan fejlődésnek indult a divatház. A tervező ruháit 1969-ben már a Vogue magazin is bemutatta, méghozzá címlapon. Calvin Kleint, a „minimalizmus mesterének” nevezték el és évente 8,5 millió dollárral nőtt vagyona. A divatház létrehozta saját parfümbirodalmát is, amely gyakorlatilag 30 éve töretlenül sikeres. Az általa készített illatok az eladási toplisták állandó tagjai. Obsession (Megszállottság) nevű illata, amely fülledt, erotikus illat jegyekkel teli parfüm, mára már kultikussá vált.Újabb változatai az Obsession Night és a Secret Obsession.

Eternity (Örökkévalóság) a másik nagy sikerű illata, amely romantikus, virágos jegyeivel csábít.
Ennek az illatnak 17 különböző változata jelent meg az utóbbi években.
1994-ben adták ki a CK One nevű könnyed, sportos illatot, amely az első unisex, nőknek és férfiaknak egyaránt gyártott parfüm volt.
Ezen kívül ki kell még emeljük a további kultikussá vált illatokat, mint például a Contradiction, a Truth, az Euphoria és a Beauty. Calvin Klein napjainkig több mint 25 illatot dobott piacra.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram