Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Újdonság Limitált kiadás
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2023 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | gyümölcsös-fás | Összetétel: | alma, pink grapefruit, gránátalma, málna, írisz, jázmin, íriszgyökér, cédrus, bőr |
Megjelenés éve: | 2023 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | gyümölcsös-fás |
Összetétel: | alma, pink grapefruit, gránátalma, málna, írisz, jázmin, íriszgyökér, cédrus, bőr |
A Donna Karan divattervező és férje, Stephan Weiss által 1985-ben alapított DKNY divatház világszerte sokmilliós rajongótábort tudhat magáénak. Magabiztosság, modern impulzusok és eredetiség a legfőbb ismérvei a márkanévnek, mely a designer saját nevének és az inspiráló nagyváros New York kezdőbetűinek fúziójából áll össze. A család ruhakészítéssel foglalkozott, így a tehetséges lány, akinek vérében volt a divat először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek a vásárlók körében. Sikerét éleslátásának, tehetségének, valamint kifinomult ízlésének, és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő maga is szívesen viselne. 1990-ben, a neves Estée Lauder céggel kooperálva, a Donna Karan cég belépett a parfümpiacra is. Az 1992-ben bemutatott Donna Karan Eau de Parfum, valamint a két évvel később kiadott Donna Karan Cashmere Mist illat hatalmas sikert aratott, melyet a népszerű férfi kölni, a DK Men követett. A rohanó nagyvárosok energiáit magában hordozó és a városi emberek igényeit maximálisan szem elött tartó divatház égisze alatt számos, azóta klasszikussá vált kreáció született. A DKNY divatház azóta is gyorsan reagál az aktuális divattrendekre és minden korosztálynak szépen megkomponált illatokat kínál. Az ikonikus A DKNY Be Delicious termékcsalád, valamint a letisztult egyszerű formában kínált DKNY Pure illat is, a mai napig a legnépszerűbb illatkreációk közé tartoznak.