Dolce & Gabbana The One (eau de parfum) eau de parfum - uraknak
78

Kedvencek közé

(146 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap

Dolce & Gabbana The One (eau de parfum)

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

78

Kedvencek közé


(146 értékelés)

50 ml
eau de parfum
27 070 Ft 541 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
33 070 Ft 330 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

29 070 Ft 290 Ft / ml


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - The One (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány

The One (eau de parfum) termék leírása

Az 1985-ben alapított olasz divatház a két alapító vezetéknevét egyesítve a Dolce & Gabbana nevet adta az idők során egyre nagyobb népszerűségre szert tévő divatbirodalmának. A tervezőktől az innováció nem áll távol, számos új, egyedi elemet építettek be kreációikba, megszólítva minden korosztályt.

Ez az újszerűség jelenik meg a népszerű Dolce & Gabbana The One férfiillatban is, miközben hozza azt a karizmát és kifinomultságot is, melyet a tervezőpáros munkái mindig garantálnak. A bazsalikom, a grapefruit és a koriander frissességével találkozunk elsőként, később a kardamom, a gyömbér és a narancsvirág fűszeressége, édes illatai jelennek meg. A dohány, az ámbra és a cédrusfa elegye testességet ad a parfümnek és kiadja a magával ragadó, férfias kompozíciót. A rendkívül egyedi, különleges illatot magabiztos, a világra nyitott férfiaknak készítették alkotók.

A Dolce & Gabbana The One férfiillat a tervezőpáros The One kollekciójának egyik tagja. Ez a termék megjelenésén is visszaköszön, a fekete kupakkal ellátott csomagoláson a kollekcióra jellemző letisztult geometriai vonalakat, elegáns tiszta vonalvezetést láthatunk.

Illatcsalád: fás-fűszere

Típus: eau de parfum

Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Mai garantált ajándékunk

"Zenna" naturkozmetikumok!

loader
Facebook Instagram