DKNY DKNY Women (eau de parfum) eau de parfum - hölgyeknek
105

Kedvencek közé

(269 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

DKNY DKNY Women (eau de parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

105

Kedvencek közé


(269 értékelés)

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
17 570 Ft 585 Ft / ml

AKCIÓ
50 ml
eau de parfum AKCIÓ
+ Ajándék
20 470 Ft | 3 000 Ft megtakarítás
17 470 Ft
349 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
28 470 Ft 284 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
25 070 Ft 250 Ft / ml


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Parfüm jellemzői - DKNY - DKNY Women (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg

DKNY Women (eau de parfum) termék leírása

A tehetséges, amerikai divattervező Donna Karan neve egyet jelent a lüktető nagyvárossal New York-al. A tehetséges és nyitott divattervezőnő küldetésének tekinti, hogy a minőségi, jó szabású ruházati termékek a vásárlók minél szélesebb rétegeihez juthassanak el. A szeretett város hangulata, az amerikai életérzéshez vitathatatlanul kapcsolódó szabadság érzése jelenik meg a tervezőnő minden alkotásában, így az illatkompozícióiban is.

A DKNY Woman Eau De Parfum női illatát is ez a különleges életérzés lengi át, miközben a szépen megkomponált citrusos-virágos illat kompozíció harmonikus, modern és nőies. Energiát, tisztaságot, életerőt és finom érzékiséget kínál korosztálytól függetlenül a hölgyeknek a DKNY Woman Eau de Parfum. Üljenek a hölgyek akár egy taxiban, dolgozzanak egy irodaházban, vagy lazítsanak egy kávézóban, a modern illat tökéletes választást jelent számukra nappali és esti viseletként egyaránt.

Az illat összetétele
Mint egy színes, illatos, hűs koktél olyan az illat kezdése. A finom aromájú ibolya, a frissítő citrusok, a vodka, valamint a paradicsomlevél fúziója jelenik meg itt. A szívjegyben a folytatás egyértelmű virágos jegyeket hoz az illatos nárcisz, a könnyed lótusz és az orchidea aromái által. Különleges, szép lezárást adnak a kompozíciónak a fás jegyek, melyek az erdők hűs és megnyugtató akkordjait hozzák közel, többek között a nyír szép jegyeinek köszönhetően.

Az illat története
A lüktető nagyváros által ihletett parfümöt 2011-ben adták ki. Az alkotók elképzelése az volt, hogy olyan nőies illatot komponáljanak, mely hamisítatlanul amerikai, impulzív, modern és harmonikus. Olyat, mely korosztálytól függetlenül megszólítja a hölgyeket. A New York-ban forgatott reklámkampányban a két népszerű, fiatal modellt Sasha Knezevic-et és Anja Rubik-ot láthatjuk, akik többek között egy jellegzetes Yellow Cab tetején pózolnak. Érdekesség, hogy 2011 április 22.-én a reklámfilm és a reklámfotók készítése okán több órára megállt a forgalom New York-ban a Times Square környékén.

DKNY márkáról

A Donna Karan divattervező és férje, Stephan Weiss által 1985-ben alapított DKNY divatház világszerte sokmilliós rajongótábort tudhat magáénak. Magabiztosság, modern impulzusok és eredetiség a legfőbb ismérvei a márkanévnek, mely a designer saját nevének és az inspiráló nagyváros New York kezdőbetűinek fúziójából áll össze. A család ruhakészítéssel foglalkozott, így a tehetséges lány, akinek vérében volt a divat először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek a vásárlók körében. Sikerét éleslátásának, tehetségének, valamint kifinomult ízlésének, és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint  csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő maga is szívesen viselne. 1990-ben, a neves Estée Lauder céggel kooperálva, a Donna Karan cég belépett a parfümpiacra is. Az 1992-ben bemutatott Donna Karan Eau de Parfum, valamint a két évvel később kiadott Donna Karan Cashmere Mist illat hatalmas sikert aratott, melyet a népszerű férfi kölni, a DK Men követett. A rohanó nagyvárosok energiáit magában hordozó és a városi emberek igényeit maximálisan szem elött tartó divatház égisze alatt számos, azóta klasszikussá vált kreáció született. A DKNY divatház azóta is gyorsan reagál az aktuális divattrendekre és minden korosztálynak szépen megkomponált illatokat kínál. Az ikonikus A DKNY Be Delicious termékcsalád, valamint a letisztult egyszerű formában kínált  DKNY Pure illat is, a mai napig a legnépszerűbb illatkreációk közé tartoznak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram