Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2012 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg |
Megjelenés éve: | 2012 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | vérnarancs, paradicsomlevél, vodka, lótusz, nyírfakéreg |
A tehetséges, amerikai divattervező Donna Karan neve egyet jelent a lüktető nagyvárossal New York-al. A tehetséges és nyitott divattervezőnő küldetésének tekinti, hogy a minőségi, jó szabású ruházati termékek a vásárlók minél szélesebb rétegeihez juthassanak el. A szeretett város hangulata, az amerikai életérzéshez vitathatatlanul kapcsolódó szabadság érzése jelenik meg a tervezőnő minden alkotásában, így az illatkompozícióiban is.
A DKNY Woman Eau De Parfum női illatát is ez a különleges életérzés lengi át, miközben a szépen megkomponált citrusos-virágos illat kompozíció harmonikus, modern és nőies. Energiát, tisztaságot, életerőt és finom érzékiséget kínál korosztálytól függetlenül a hölgyeknek a DKNY Woman Eau de Parfum. Üljenek a hölgyek akár egy taxiban, dolgozzanak egy irodaházban, vagy lazítsanak egy kávézóban, a modern illat tökéletes választást jelent számukra nappali és esti viseletként egyaránt.
Az illat összetétele
Mint egy színes, illatos, hűs koktél olyan az illat kezdése. A finom aromájú ibolya, a frissítő citrusok, a vodka, valamint a paradicsomlevél fúziója jelenik meg itt. A szívjegyben a folytatás egyértelmű virágos jegyeket hoz az illatos nárcisz, a könnyed lótusz és az orchidea aromái által. Különleges, szép lezárást adnak a kompozíciónak a fás jegyek, melyek az erdők hűs és megnyugtató akkordjait hozzák közel, többek között a nyír szép jegyeinek köszönhetően.
Az illat története
A lüktető nagyváros által ihletett parfümöt 2011-ben adták ki. Az alkotók elképzelése az volt, hogy olyan nőies illatot komponáljanak, mely hamisítatlanul amerikai, impulzív, modern és harmonikus. Olyat, mely korosztálytól függetlenül megszólítja a hölgyeket. A New York-ban forgatott reklámkampányban a két népszerű, fiatal modellt Sasha Knezevic-et és Anja Rubik-ot láthatjuk, akik többek között egy jellegzetes Yellow Cab tetején pózolnak. Érdekesség, hogy 2011 április 22.-én a reklámfilm és a reklámfotók készítése okán több órára megállt a forgalom New York-ban a Times Square környékén.
A Donna Karan divattervező és férje, Stephan Weiss által 1985-ben alapított DKNY divatház világszerte sokmilliós rajongótábort tudhat magáénak. Magabiztosság, modern impulzusok és eredetiség a legfőbb ismérvei a márkanévnek, mely a designer saját nevének és az inspiráló nagyváros New York kezdőbetűinek fúziójából áll össze. A család ruhakészítéssel foglalkozott, így a tehetséges lány, akinek vérében volt a divat először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek a vásárlók körében. Sikerét éleslátásának, tehetségének, valamint kifinomult ízlésének, és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő maga is szívesen viselne. 1990-ben, a neves Estée Lauder céggel kooperálva, a Donna Karan cég belépett a parfümpiacra is. Az 1992-ben bemutatott Donna Karan Eau de Parfum, valamint a két évvel később kiadott Donna Karan Cashmere Mist illat hatalmas sikert aratott, melyet a népszerű férfi kölni, a DK Men követett. A rohanó nagyvárosok energiáit magában hordozó és a városi emberek igényeit maximálisan szem elött tartó divatház égisze alatt számos, azóta klasszikussá vált kreáció született. A DKNY divatház azóta is gyorsan reagál az aktuális divattrendekre és minden korosztálynak szépen megkomponált illatokat kínál. Az ikonikus A DKNY Be Delicious termékcsalád, valamint a letisztult egyszerű formában kínált DKNY Pure illat is, a mai napig a legnépszerűbb illatkreációk közé tartoznak.