Calvin Klein Beauty (2010) eau de parfum - hölgyeknek

(29 értékelés)
17

Kedvencek közé

Calvin Klein Beauty (2010)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

17

Kedvencek közé


(29 értékelés)

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
14 470 Ft 482 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
16 770 Ft 335 Ft / ml

AKCIÓ
100 ml
eau de parfum AKCIÓ
+ Ajándék
24 270 Ft | 13% megtakarítás
21 070 Ft
210 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Calvin Klein - Beauty (2010)

Megjelenés éve: 2010 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: ambrette, jázmin, cédrus
Megjelenés éve: 2010
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: ambrette, jázmin, cédrus

Beauty (2010) termék leírása

Calvin Klein 2010-es illata a Beauty, amely Calvin Klein ruha kollekciójához készült, az illat kompozíció elegáns, nem csábító, mint az Euphoria vagy az Obsession. Elegancia, kifinomultság, időtlenség és szépség jellemzi. Ez a parfüm ideális érett nők számára, akik Calvin Klein ruha kollekciójából választanak, élvezik annak stílusát és hangulatát. A Beauty egy illat, amely a  40-es éveiben járó, csinos, érett, és magabiztos  hölgyeket képviseli. A Beauty kompozíciót a bájos ívek és a kála szépsége ihlette. A Beauty a nő belső szépségét, és szellemiségének erejét ábrázolja. Az illatot Sophie Labbe alkotta meg és olyan jegyeket tartalmaz mint, a fejjegyben található ambrette mag, szívjegyben lévő jázmin és az alapjegyben illatozó cédrus. A reklámkampányt Craig McDean készítette 2010 februárjában Berlinben. Az illat reklám arca, Diane Kruger, aki egy gyönyörű, elegáns fehér ruhában látható, ami hangsúlyozza a nőiességét és az alakját.

Calvin Klein márkáról

A véletlennek is köszönhető Calvin Klein sikeres életútja...A történet 1969-ben kezdődött.

Ekkor nyomott meg rossz gombot egy híres New York-i áruház elnökhelyettese, így aztán egy nyomorgó szabadúszó ruhatervező műhelyében találta magát. , ahol nagyon megtetszett neki, amit látott.A tetszésből megrendelés született , és ettől fogva nem is volt megállás a siker útján.
Calvin Klein a szegénységből feltörő ember szimbóluma.

Egy  bronxi fűszeres fia aki művészeti iskolát végzett, majd kölcsönből alapította saját cégét.
Ma már hatalmas nemzetközi vállalattá nőtte ki magát,ruhákat, szemüvegeket és persze illatszereket tervez.

Zseniális tehetsége van ahhoz, hogy a hátrányokat előnyére fordítsa, és a kor szellemének megfelelően újra kitalálja magát és termékeit.

Első illata  1985-ben született, és  a kultikussá vált Obsession nevet kapta ,melyet számos nagy sikerű parfüm  követett.Illatszerei ugyanúgy, mint ruhái,folyamatos fejlődését tükrözték. Az  Obsession a pillanat hevességét, az Eternity az örök elkötelezettséget, az Escape  a várostól való eltávolodását és az egyszerű élet iránti vágyódását , a Contradiction és CK  a nemek határának elmosódását jelképezi.

Szinte valamennyi  illata az  élmezőnyben van (Euphoria, Truth, Beauty) , mindnek számos verziója született, hogy minden korosztály megtalálja a szívéhez legközelebb álló kreációt.

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram