Escada Cherry In The Air eau de toilette - hölgyeknek Kifutó
7

Kedvencek közé

(18 értékelés)

Escada Cherry In The Air

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

7

Kedvencek közé


(18 értékelés)

100 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Escada - Cherry In The Air

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: meggy, pillecukor, szantál
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: meggy, pillecukor, szantál

Cherry In The Air termék leírása

Escada cég a hagyományaihoz hűen, 2013-ban ismét megjelentetett egy limitált virágos - gyümölcsös nyári illatot. A Sexy Graffiti, Rockin 'Rio és Island Kiss után megjelent illat neve Cherry in the AirCherry in the Air egy igazi csemege azoknak, akik a meggy aroma szerelmesei. A francia tájak gyümölcsösei közötti kerékpározás ihlette az illatot. Cseresznyével a csomagunkban élvezhetjük a nyár ízét és az önfeledt szórakozás érzését. A Cherry in the Air édes és szexi, fejjegyeiben  ötvözi a meggy, a málna és a mandarin aromáját. Szívjegyében megtalálható a pillecukor, a gardénia, az orchidea és a vanília, alapjegyei pedig a szantálfa, a tölgy és a pézsma.

 

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram