Giorgio Armani Acqua di Gió Essenza eau de parfum - uraknak Kifutó

(37 értékelés)
10

Kedvencek közé

Giorgio Armani Acqua di Gió Essenza

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kifutó

10

Kedvencek közé


(37 értékelés)

75 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Giorgio Armani - Acqua di Gió Essenza

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-aquás Összetétel: bergamott, citrom, zsálya, bazsalikom, vetiver, ámbra mósusz
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-aquás
Összetétel: bergamott, citrom, zsálya, bazsalikom, vetiver, ámbra mósusz

Giorgio Armani márkáról

A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.

Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.

Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.

loader
Facebook Instagram